بعد از رایزنی‌های فراوان سرانجام کمیسیون ماده 5 باشگاه مشهدی صادر شد و تغییر نام این باشگاه نهایی شد.

مجوز کمیسیون ماده 5؛ نام  شهر خودرو رسمی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در ماه‌های گذشته یکی از اختلافات جنجالی میان مدیران باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال خراسان رضوی، بحث نام این باشگاه مشهدی بود که هیات فوتبالی‌ها اعتقاد به نام «پدیده» داشتند و نظر مدیران باشگاه، نام «شهرخودرو» بود؛ استنباط قانونی سازمان لیگ به کمیسیون ماده 5 باشگاه بود که به نام «پدیده» صادر شده بود.

دقایقی قبل رسانه رسمی باشگاه شهرخودرو، خبر داد بعد از مدت‌ها رایزنی و پیگیری،کمیسیون ماده 5 به نام «شهرخودرو» صادر شده و از این پس رسماً نام نماینده فوتبال خراسان رضوی، شهرخودرو خواهد بود.

جالب آن‌که در ماه‌های گذشته پیگیری‌های زیادی از سوی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و مسئولان امنیتی و حراستی استان خراسان رضوی انجام شده بود اما مجوز باشگاه شهرخودرو به امضای نهایی نرسیده بود.

در نخستین روز آغاز به کار فعالیت علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی، پس از بررسی شرایط و مدارک، با صدور این مجوز موافقت شد تا این پس به طور رسمی نام تنها نماینده استان خراسان رضوی، «باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو» شود.

گفتنی است که این مجوز صادر شده به مدیریت اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه به ثبت رسیده است، قائم‌مقام باشگاه مشهدی در ماه‌های گذشته پیگیری زیادی برای صدور این مجوز داشت و سرانجام توانست این مجوز را برای تیمش دریافت کند.