مسعود ابراهیم زاده در خصوص صحنه‌ای که فولادی‌ها اعتقاد به هند پنالتی توسط او را داشتند می‌گوید چنین صحنه‌هایی پنالتی نیست و داور قضاوت خوبی داشت.

صحبت‌های مدافع ذوب‌آهن در مورد صحنه بحث‌برانگیز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش" ورزش سه"، مسعود ابراهیم‌ زاده، مدافع ذوب آهن در ابتدا درباره بازی با فولاد گفت: بازی خوب و سنگینی بود. خداراشکر توانستیم برنده باشیم و امسال اولین‌باری بود که کامبک زدیم و همیشه بعد از دریافت گل برهم می‌ریختیم ولی این بازی بعد از گل خوردن نسبت به زمانی که بازی صفر-صفر باشد، بیش‌تر پشت هم بودیم و این مسئله خیلی خوب بود. به این تیم افتخار می‌کنم؛ همه بچه‌ها تلاش کردند و زحمت بسیاری کشیدند و به آن‌ها تبریک می گویم و امیدوارم به همین‌صورت ادامه دهند تا در 9 هفته باقی‌مانده بتوانیم با بازی‌های زیبا و امتیازاتی که جمع می‌کنیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

او در خصوص پاس‌ گلی که داد بیان کرد: پست ما به صورتی است که به جلو می‌رویم و چون در جلو و عقب زمین حضور داریم، انتظارات از ما بالا نیست. همه بازیکنان تیم تلاش‌شان را می‌کنند و توپ به زیر پای ما و یا هر شخص دیگری می‌رسد، باید توپ را به جلو برسانیم تا به گل تبدیل شود. من توپ را ارسال کردم و سعید باقرپسند به خوبی از این توپ استفاده کرد و گل زد؛ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مدافع تیم ذوب آهن درخصوص صحنه دقیقه 48 که بازیکنان فولاد اعتقاد به پنالتی داشتند گفت: در آن صحنه می‌خواستم توپ را دفع کنم و نمی‌دانم به بدن و یا دستم برخورد کرد چون صحنه شلوغی بود و فکر نمی‌کنم چنین صحنه‌هایی پنالتی باشد. وقتی دفاع دفع می‌کند و توپ به دست خودش می‌خورد خطای هند نیست و اتفاق خاصی نیفتاد اما بازیکنان فولاد روی همه صحنه‌ها اعتراض داشتند و هر ارسالی که می‌کردند به خطا، پنالتی و هند اعتراض می‌کردند تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد که خداراشکر آقای بنیادی‌فر امروز به خوبی سوت زدند.

مسعود ابراهیم‌ زاده درباره مصدومیت بازیکنان ذوب آهن حین بازی گفت: هوای اینجا شرایط را سخت می‌کرد. تیم ما دونده است و بچه‌ها توان‌شان را می‌گذارند و در چند صحنه برای بازیکنان این اتفاق افتاد. سعید باقرپسند بود که زیاد دویده بود و پایش گرفت و تعویض شد تا مصدومیتش شدید نشود اما برای بقیه بازیکنان اتفاق خاصی نیفتاده است.

ابراهیم‌ زاده درخصوص رهایی ذوب آهن از خطر سقوط افزود: قبلا گفته بودم که ذوب آهن از فشار خارج می‌شود و ما بازی‌های زیبایی انجام می‌دهیم. داوری‌ها بسیار روی تیم ما تاثیر گذاشته بودند و همه این موضوع را می‌دانند. جایگاه ذوب آهن اینجا نیست و بهتر از این می‌شویم. 9 هفته بازی باقی‌مانده است؛ ما هم‌قسم شدیم و نتایج خوب دور از دسترس نیست. جدول را که نگاه می‌کردم تا رتبه ششم پنج امتیاز اختلاف داریم. ما با همه تیم‌هایی که در جدول بالاتر از ما هستند مثل آلومینیوم، نساجی، هوادار بازی رو در رو داریم. انشاالله بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی تمام کنیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

او در رابطه با شکستن رکورد فولاد از لحاظ شکست ناپذیری در ورزشگاه فولاد آرنا گفت: من این موضوع را نمی‌دانستم و الان متوجه شدم که طلسم فولاد در فولاد آرنا شکست! خداراشکر می‌‌کنیم که توانستیم این طلسم را شکستیم اما ما به این مسائل کاری نداریم که طلسمی وجود دارد و یا فولاد، استقلال و یا پرسپولیس نباخته‌اند‌. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم و نتیجه دست خداست‌‌.

ابراهیم‌ زاده در انتها درباره بازی بعدی با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم تیم خوبی است و نتایج خوبی گرفته است اما یازده هفته است که موفق به برد نشدند و ما هم این موضوع را تجربه کردیم و شرایط سختی دارند. ما دو بازی متوالی را بردیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم اما نباید مغرور شویم بلکه باید از این بازی بهتر ظاهر شویم تا نتیجه بگیریم. بازی خانگی است و هدف‌مان فقط برد است و حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم.