اگر سعید صادقی می‌توانست پنالتی دقیقه 43 را به گل بدل کند، شاید سرنوشت گل گهری ها در ورزشگاه استقلال با باخت به انتها نمی‌رسید.

دوشنبه‌های فوتبال پای سعید صادقی را گیر انداخت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برخی دقایق برای مربیان فوتبال از اهمیت بالایی برخوردارند؛ مانند گل‌های دقایق ابتدایی نیمه اول و نیمه دوم یا اینکه بازیکنان تیم‌شان پس از گلزنی، به مدت 5 دقیقه با تمرکز بالا بازی کنند تا غافلگیر نشوند. علاوه بر این لحظات که گلزنی در آنها می‌تواند سرنوشت بازی را تعیین کند، گلزنی در دقایق پایانی نیمه اول از جنس دیگری است و به طور کلی می‌تواند روحیه دو تیم را دگرگون کند.

سعید صادقی در دقیقه 43 مصاف با استقلال فرصتی عالی داشت تا از روی نقطه پنالتی حساب کار را یک بر صفر به سود گل‌گهر کند و در کنار آن تعداد گل‌هایش را هم به عدد هشت برساند، اما در شرایطی که توانسته بود سیدحسین حسینی را فریب بدهد، کم‌دقت به توپ ضربه زد تا بغل پای او پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به محوطه جریمه بازگردد. این اتفاق سبب شد شاگردان قلعه‌نویی و مجیدی با تساوی به رختکن بروند و بی‌شک روحیه استقلال نیز در شروع دوم بهتر بود و توانست خیلی زود به گل اول مسابقه هم برسد.

صادقی در لیگ بیست و یکم ستاره گل‌گهر بوده و با زدن هفت گل و ارسال هفت پاس گل خودش را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن تیم مطرح کرده است. او در همین بازی هفته گذشته عملکرد درخشانی داشت و هر دو گل مصاف با صنعت نفت آبادان را وارد دروازه گروسیان کرد و به همین دلیل هم بود که امیرقلعه‌نویی پنالتی را به او سپرده بود. با این حال به نظر می‌رسد سنت دوشنبه‌های فوتبالی و حرف‌های عامیانه و خرافی که مدتی با حضور ستاره‌های فوتبال در برنامه نود شکل گرفته بود، دوباره زنده شود؛ چرا که صادقی پس از درخشش در ترکیب گل‌گهر طی هفته‌های اخیر، شب دوشنبه در استودیوی برنامه فوتبال برتر حاضر شد و  پس از آن در اولین مسابقه تیمش که بسیار هم حساس بود، نمایشی دور از انتظار ارائه کرد!