امروز مصادف با 17 اسفند سال 1400، قیمت دلار و سایر ارزها در حال صعود و افزایش هستند. قیمت دلار آزاد در ساعاتی پیش 26 هزار و 150 معامله شد.

قیمت دلار روند صعودی را در پیش گرفته است| خوشحالی دلالان از افزایش قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار، صبح امروز تاریخ 17 اسفند 1400 مشخص شد. مقایسه قیمت دلار، در سه روز اخیر، نشان از افزایش آن دارد. پیش بینی ها نشان می دهد که قیمت دلار در وارد کانال 26 هزار تومانی شد. علاوه بر اینکه قیمت دلار، صعود پیدا کرده، قیمت سکه و یورو نیز روند صعودی در پیش گرفته اند. برای اطلاع از قیمت دلار امروز، باما همراه باشید.

امروز مصادف با 17 اسفند سال 1400، قیمت دلار و سایر ارزها در حال صعود و افزایش هستند. قیمت دلار آزاد در ساعاتی پیش 26 هزار و 150 معامله شد. نسبت به روز گذشته مبلغ 150 تومان، قیمت دلار افزایش پیدا کرده است. یعنی در روز گذشته دلار به مبلغ 26 هزار تومان معامله شده است. خبر افزایش قیمت دلار موجب نگرانی عامه ی مردم خواهد شد. با توجه به این که روزهای پایانی سال را طی می کنیم، این افزایش زیاد خوشایند نخواهد بود. اما در این بین افرادی هم هستند که خبر افزایش قیمت دلار و سکه زمینه ساز خوشحالی آن ها شده است. در پی افزایش قیمت دلار، سکه و طلا و ارزها نیز روند افزایشی داشته اند.

قیمت دلار

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۲۲۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام کرده اند. این در حالی است که روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۲۲۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۱۶تومان برای فروش اعلام شده بود.

صرافی ملی هم دلار را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید قیمت زده است. این درحالیست که دلار روز گذشته در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۱۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۲۷تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید نمایان شده است که حدود ۱۰۰تومان افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. روز دوشنبه یورو در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۶۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۳۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

نوسانات شدید قیمت دلار در روز های پایانی سال

بازار ارز این روزها نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند و طی هفته‌های گذشته بارها میان کانال ۲۶هزار و ۲۵هزارتومان در رفت و آمد بوده است. دلیل آن نیز حساسیت بالای معاملات نسبت به اخبار ضد و نقیضی است که از وین به گوش می‌رسد. درحالی که بازار با هربار جدی‌ شدن احتمال توافق، آماده سقوط می‌شود، از طرف دیگر با طولانی شدن انتظارات مسیر صعودی را در پیش می‌گیرد. باید دید تیم مذاکره کننده چه زمانی با انتشار خبر رسمی توافق، مسیر دلار را تغییر خواهند داد.

امروز قیمت دلار در بازار متشکل نسبت به روز گذشته افزایش را تجربه کرد و با رشد ۳۵ تومانی که داشت، ۲۴,۳۸۵ (بیست و چهار هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان معامله شد.

اخرین قیمت دلار در بازار متشکل

در بازار امروز دلار در بازار متشکل نسبت به روز قبل ، با ۳۵ تومان افزایش، ۲۴,۳۸۵ (بیست و چهار هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار

قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۵۳۳ تومان افزایش، ۳۴,۴۲۵ (سی و چهار هزار و چهارصد و بیست و پنج ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۴۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۰۹۰ (هفت هزار و نود ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۰,۴۹۳ (بیست هزار و چهارصد و نود و سه ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 12,240,000 (دوازده میلیون و دویست و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.89 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۲,۲۴۰,۰۰۰ ۱۱۰,۰۰۰ ۰.۸۹ 11:19
۱۲,۱۳۰,۰۰۰ ۲۲۰,۰۰۰ ۱.۸۱ روز قبل
۱۱,۹۱۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰ ۰.۰۴ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۹۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۹۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.