رئیس قطری باشگاه پی اس جی شب گذشته پس از شکست تیمش از رئال مادرید کنترل خود را از دست داد و قصد داشت به داور بازی در رختکن حمله کند.

محرومیت سنگین یوفا در انتظار الخلیفی و  پوچتینو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش "ورزش سه"، باخت 3-1 شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که میهمان فرانسوی با گل کیلیان امباپه پیش افتاده بود، رئیس میهمان فرانسوی را به شدت عصبانی کرد.

او که این اتفاق را ناشی از اشتباه داور برای عدم تشخیص خطای کریم بنزما روی دوناروما دروازه‌بان PSG می‌دانست، بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، صندلی خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و با عصبانیت به سمت رختکن داوران رفته است تا از او دلیل خطا نگرفتن خطای بنزما را جویا شود، اما طبق ادعای خبرنگار شبکه موی استار رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن به حدی خشمگین بوده که از اتاقی دیگر متعلق به یکی از کارمندان باشگاه رئال مادرید سر در می‌آورد و بعد از آنهم به زحمت او را از محل خارج می‌کنند.

او همچنین خطاب به این کارمند گفته است که تو را می کشم!

الخلیفی چون یک مدیر است، نمی توان او را مانند بازیکنان و مربیان مجازات کرد اما بر اساس ماده 15 آیین نامه انضباطی یوفا، توهین یک مدیر علیه داور 2 تا سه بازی محرومیت خواهد داشت. اگر حمله به یکی از اعضای تیم داوری ثابت شود، حتی می تواند به پانزده بازی محرومیت از حضور در ورزشگاه نیز افزایش یابد. به اینها باید جرایم مالی را هم اضافه کرد.

اکنون خواهیم دید که کمیته انضباطی بر اساس گزارش داور چه تصمیمی اتخاذ می کند و ممکن است نماینده یوفا نیز مدارکی بر علیه خلیفلی در احتیار داشته باشد.

همچنین مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی به دلیل انتقاد شدید از داور بازی در نشست خبری خود می تواند سه جلسه از همراهی تیمش محروم شود.