هوگو لوریس، سنگربان فرانسوی تاتنهام دفاع کردن در مقابل کریستیانو رونالدو را دشوار توصیف کرد.

رونالدو در بهترین شرایط ممکن قرار داشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با تکیه بر درخشش کریستیانو رونالدو و هت تریک این بازیکن با نتیجه 2-3 از سد تاتنهام گذشت و شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش داد. هوگو لوریس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و مدعی شد او در اوج آمادگی قرار داشته است.

هوگو لوریس گفت: "من فکر می کنم کریستیانو رونالدو در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و در محوطه جریمه بسیار تهاجمی و خطرناک بود. کنترل رونالدو دشوار است و به حریف وقتی ضربات ایستگاهی را واگذار می‌کنید، باید به دنبال مهار رونالدو باشید. فکر می کنم عملکرد تیمی خوبی داشتیم، اما باید بتوانیم در خط دفاعی و در مورد گل های دریافتی بهتر عمل کنیم. 

گل دوم یونایتد از روی سانتر از جناحین به ثمر رسید و می توانستیم کمی بهتر دفاع کنیم. در مورد گل اول نیز وقتی حتی کمی به رونالدو فضا بدهید، او می تواند چنین ضربه ای به سمت دروازه بزند. ما می دانیم که در این سطح همه چیز به رعایت جزئیات مربوط می شود و کریستیانو رونالدو نیز در این دیدار کمک زیادی به پیروزی منچستریونایتد کرد.

نکات مثبت زیادی در عملکرد تاتنهام دیدیم و این نتیجه بسیار ناامیدکننده است. می‌دانستیم که این بازی واقعا برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه مهم است، اما ما تسلیم نخواهیم شد و به تلاش برای بهتر شدن ادامه خواهیم داد. ما باید این بازی را آنالیز کرده و دوباره تلاش کنیم تا برخی موارد در سبک بازی خود را بهبود بخشیم. اکنون این دیدار تمام شده و ما فقط می توانیم شرایط دیدارهای پیش رو را مدیریت کنیم."