شما بنویسید: به تیم تان در دربی امیدوارید؟استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین شهر آورد های تاریخ قرار دارد.

استقلال یا پرسپولیس کفه کدام سنگین‌تر است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای فصل کمتر کسی از تیم جوان فرهاد مجیدی انتظار داشت تا در لیگ بیست و یکم نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده و هفته های متوالی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. تیمی که یکی پس از دیگری رکوردهای تاریخ لیگ برتر را می شکند و به سمت قهرمانی پیش می رود.

استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم کم نوسان و موفق ظاهر شده و اکنون با 6 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده خود یعنی پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این یک واقعیت است که سپاهان در لیگ شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و جبران فاصله 13 امتیازی با استقلال بعید به نظر می رسد.

پس می توان با قاطعیت گفت که شهرآورد روز پنج شنبه استقلال و پرسپولیس، می تواند یا قهرمان لیگ را مشخص کند و یا اینکه رقابت را در هفته های باقیمانده به اوج هیجان برساند.

 

 

 

پرسپولیس که در پنج دوره گذشته رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی را از آن خود کرده، امسال نیز برای تصاحب جام تشنه است و اصلا علاقه ای به این موضوع ندارد که نوار قهرمانی هایش توسط رقیب دیرینه شکسته شود. در واقع سرخپوشان به خوبی می دانند که دربی آخر هفته، آخرین فرصت جدی آنها برای رسیدن به استقلال است.

شکست شاگردان گل محمدی در دربی، اختلاف را به 9 می رساند و عملا آنها باید با قهرمانی خداحافظی کنند. پیروزی بر تیم مجیدی و رقم زدن نخستین شکست آنها، هیجان و آدرنالین را در هفته های باقیمانده افزایش می دهد و نتیجه تساوی نیز به درد پرسپولیس نمی خورد و قطعا آبی ها از نتیجه تساوی نیز راضی خواهند بود.

به هر شکل، شهرآورد روز پنج شنبه یکی از حساس ترین دربی های تاریخ استقلال و پرسپولیس است. اگر این دیدار برنده داشته باشد، خیلی از مسائل را در هفته های باقیمانده مشخص می کند.

شما کاربران ورزش سه می توانید پیش بینی خود از دربی روز پنج شنبه استقلال و پرسپولیس را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود. وضعیت تیم مورد علاقه شما در آستانه دربی چگونه است؟