چلسی موفق شد با گل دقایق پایانی کای هاورتز نیوکاسل را شکست دهد.

چلسی ۱-۰ نیوکاسل؛ التیامی برای این روزهای تلخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که این روزها وضعیت عجیب و اسفباری را تجربه می کند امروز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج میزبان نیوکاسل بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه‌یافت.

بازی متعادل آغاز شد اما این نیوکاسل بود که در دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما در عین حال نتوانست گل برتری را وارد دروازه میزبان کند.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام از آنها ثمر خاصی نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در شروع نیمه دوم نیز کار متعادل متعادل دنبال می‌شد، با این حال روی یک صحنه کای هاورتز می‌توانست گل پیروزی بخش چلسی را به ثمر برساند اما ضربه سر بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد چلسی بالاخره توانست گل پیروزی را به ثمر برساند.  ارسال فوق العاده جورجینیو با کنترل و ضربه عالی کای هاورتز همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در ادامه بازی نیز چلسی توپ و میدان را کنترل کرد و اجازه خودنمایی به نیوکاسل نداد تا با همان یک گل به پیروزی رسیده باشد و شاگردان توماس توخل سه امتیاز ارزشمند را کسب کرده باشند.