به نظر می‌رسد که درخشش عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، در هفته‌های اخیر شرایط این بازیکن را در این باشگاه تغییر داده است.

درخشش دمبله در میدان؛ قرارداد او را تمدید کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دمبله شب گذشته در سه گل از چهار گل بارسا نقش داشت و حالا با هفت پاس گل بهترین پاسور بارسا و بزرگترین تهدید هجومی در تیم ژاوی به حساب می

او شب گذشته 90 دقیقه در ترکیب بارسا بازی کرد چون سرمربی این تیم او را در زمین حفظ کرد تا بتواند گلی را در برابر اوساسونا که دفاع بازی داشت به ثمر برساند. او موفق به گلزنی نشد اما به کابوسی برای خط دفاعی حریف تبدیل شد. 

فران تورس نیز روز گذشته نمایش درخشانی داشت و در کنار اوبامیانگ و ریکی پوچ، دو گلزن دیگر این تیم، به همراه گاوی و آلبا نمایش خوبی را از خود  ارائه کرد. 

وینگر فرانسوی بارسا پاس گل اول فران تورس را ارسال کرد و پس از آن دو پاس دیگر  نیز برای اوبا و ریکی پوچ فرستاد تا آنها را به گل تبدیل کنند. 

تورس پس از پایان بازی با اشاره به بازی خوب این مهاجم فرانسوی اظهار داشت:« ما پیش از این می‌دانستیم که دمبله بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را در زمین رقم بزند.»

تیم زنان بارسا نیز روز گذشته موفق شد با غلبه برابر رئال مادرید قهرمان لیگ شود. این تیم پیش از این نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و خودش را در بین بهترین تیم‌های زنان جای داده بود. لیگ قهرمانان چالش بزرگی برای الکسیا و هم تیمی‌هایش است. 

تکرار این قهرمانی مشخصا او را در بهترین تیم دنیا قرار داده است. آنها کاری می‌کنند که کسب این قهرمانی آسان به نظر برسد اما در حقیقت اینطور نیست. آنها عملکرد درخشانی در تمام طول فصل داشتند تا بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست اورند و حالا افراد بیشتری بازی آنها را دنبال می‌کنند. 

تیم مردان بارسلونا در این فصل باید در لیگ اروپا به میدان برود. عبور از سد گالاتاسرای در ترکیه کار دشواری نیست چون تفاوت سطح کیفی دو تیم بسیار زیاد است. آنها می‌توانند با کمی تلاش این تیم را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنند. 

دمبله هم بازیکن مهمی است و با توجه به این که ژاوی روز گذشته او را به صورت کامل در ترکیب حفظ کرد، شاید آداما در ترکیه برای بارسا به میدان برود. 

این باشگاه باید یک بار دیگر استراتژی خودش را در قبال تمدید قرارداد با این وینگر فرانسوی بازبینی کند. هزینه لازم برای امضای قرارداد با دمبله چقدر است؟ این که فاصله چندانی از پیشنهاد اولیه نگیرید خوب است اما اگر این بازیکن (و خصوصا مدیربرنامه‌اش) قصد ادامه حضور در این باشگاه را داشته باشند شاید هزینه تمدید قرارداد با او در حال حاضر ارزشش را داشته باشد. او این موضوع را در زمین نشان داده است.