رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-0 مایورکا را شکست بدهد و فاصله‌اش در صدر جدول با تیم دوم را به 10 امتیاز برساند.

مایورکا 0-3 رئال مادرید؛ تخت گاز به سوی قهرمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دو دیدار قبلی برابر رئال سوسیه‌داد و پاری سن ژرمن به پیروزی های دلچسبی رسیده بودند، در دیدار امشب برابر مایورکا کار سختی نداشتند و در نهایت به یک برد پرگل دست پیدا کردند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 6، روی همکاری کروس و وینیسیوس، یک موقعیت خوب نصیب بنزما شد اما ضربه او را سرخیو ریکو دفع کرد.

برتری رئال ادامه داشت اما در دقیقه 11 این مایورکا بود که صاحب یک موقعیت خوب شد و می توانست به گل برسد ولی ضربه موریکی روی ارسال خطرناک اولیوان از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 27، روی پاس خوب بابا، این اولیوان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کورتوا به خوبی مهار کرد.

یک دقیقه بعد همکاری وینیسیوس و بنزما، موقعیتی خوب برای کروس ایجاد کرد اما شوت خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 35 مایورکا بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه مافئو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این رئالی ها بودند که بر بازی مسلط شدند و در دقایق 41 و 43 صاحب دو موقعیت خوب شدند اما ضربات کروس و وینیسیوس راهی به چهارچوب دروازه مایورکا پیدا نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

 نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 55، وینیسیوس رئال را به گل اول رساند. روی پرس سنگین والورده بود که بابا پشت محوطه جریمه مایورکا توپ را از دست داد و با پاس بنزما، وینیسیوس دروازه را باز کرد.

بعد از این گل این تیم میزبان بود که حملات خطرناک تری روی دروازه رئال داشت اما واکنش های خوب کورتوا، دروازه میهمان را بسته نگه داشت.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 75 به گل دوم رسیدند. خطای اولیوان روی وینیسیوس درون محوطه جریمه مایورکا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. بنزما پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

فشار رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 82 این تیم به گل سوم رسید. این بار مارسلو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال خطرناک او را بنزما با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا اختلاف به سه گل افزایش پیدا کند.

در دقایق پایانی رئالی ها فرصت داشتند تا به گل های بعدی برسند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.