منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس با تساوی 0-0 متوقف شد.

کریستال پالاس 0-0 منچسترسیتی: هدیه ویرا برای کلوپ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در هفته های اخیر با لغزش های پیاپی لیورپول را در سه امتیازی خود می‌دید، در دیدار امروز هم برابر پالاس متوقف شد تا اکنون شاگردان یورگن کلوپ این فرصت را داشته باشند تا با پیروزی در دیدار بعدی، فاصله با صدرنشین را به یک امتیاز کاهش بدهند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما تا دقیقه 9 طول کشید تا اولین موقعیت جدی‌شان را روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کنند. ریاض محرز بود که با یک شوت خطرناک دروازه میزبان را هدف قرار داد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه پالاس پیدا نکرد.

در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و در دقیقه 13، اولیسه صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی سیتی فراهم بود اما برناردو سیلوا این موقعیت عالی را ازدست داد. ابتدا این کوین دی بروین بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه پالاس را هدف قرار داد اما گوایتا توپ را ناقص دفع کرد. توپ برگشتی به برناردو سیلوا رسید و او تلاش کرد تا گوایتا را دریبل بزند ولی توپ از پای او جدا شد و به بیرون رفت تا این موقع هم به هدر برود.

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم به دنبال راهی برای باز کردن دروازه پالاس بودند تا اینکه در دقیقه 27، شوت محکم ژوائو کانسلو می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را هم آیمریک لاپورت به بیرون زد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این سیتی بود که بیشتر بر اوضاع تسلط داشت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر هم روی دروازه پالاس ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

نیمه دوم را پالاس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، توپ در یک رفت و برگشت به شیخو کویاته رسید اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان سیتی بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند و در دقیقه 57، تیم میهمان بار دیگر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما پس از اینکه شوت کوین دی بروین به تیر دروازه برخورد کرد، ضربه ریاض محرز روی توپ برگشتی را گوایتا با  واکنشی دیدنی به بیرون فرستاد.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 70، ارسال خطرناک گریلیش به دهانه دروازه، برناردو سیلوا را بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او از مقابل دروازه عبور کرد.

در دقایق پایانی تلاش بازیکنان سیتی برای ایجاد موقعیت گل ثمری نداشت و بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه پالاس را باز کنند. در مقابل چیزی نمانده بود که پالاس در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل دوم برسد اما ضربه گالاگر از بالای دروازه به بیرون رفت و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.