ایلنا | نماینده خراسان رضوی که این روزها نامش به عنوان یکی از اعضای کمیته پنج نفره ضد برجام بر سر زبان‌هاست در این خصوص گفت: ما وظیفه مراقبت خودمان را داریم و طبیعتا باید با یک نگرانی این موضوع را جلو ببریم؛ اگرچه به هرحال شرایط یک مقدار بهتر از وضع گذشته است اما در عین حال ما باید تا آخرین لحظه این مراقبت را انجام دهیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کمتر از ۱۰ روز قبل بود که جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و یکی از جدی‌ترین مخالفان برجام با انتشار یک توئیت از تشکیل یک کمیته ۵ نفره در مخالفت با تیم مذاکره‌کننده در صحن مجلس و درخواست این کمیته برای دیدار با رئیس‌جمهور خبر داد.

از زمان انتشار این توئیت یکی از مهم‌ترین سؤالات اعضای این کمیته ۵ نفره هستند، اعضایی که البته شاید با بررسی موضع‌گیری‌هایشان حدس زدن نام آن‌ها چندان سخت نباشد. در همین رابطه خبرنگار ایلنا گفت‌وگویی با نصرالله پژمان‌فر دیگر نماینده مشهد که او نیز یکی از مخالفان برجام شناخته می‌شود، داشته است:

-ظاهرا یک کمیته پنج نفره هستید که درخواست دیدار با آقای رئیس‌جمهور را دارید و اخیرا آقای کریمی قدوسی در این رابطه یک توئیت منتشر کردند.

درباره این توئیت از آقای کریمی قدوسی بپرسید. اجازه بدهید ما برویم آنجا بعد صحبتش را می‌کنیم.

-در رسانه‌ها شما را به عنوان کمیته ضدتوافق معرفی می‌کنند.

مجلس باید هوشمندی خودش را در ارتباط با مسائل داشته باشد، هم نظارت کند و هم هوشیارانه نسبت به این موضوع مراقبت کند. ما وظیفه مراقبت خودمان را داریم و طبیعتا باید با یک نگرانی این موضوع را جلو ببریم؛ اگرچه به هرحال شرایط یک مقدار بهتر از وضع گذشته است اما در عین حال ما باید تا آخرین لحظه این مراقبت را انجام دهیم.

-با تغییر دولت‌ها شرایط تغییر نکرده است؟ 

نه وضع هیچ فرقی نکرده است.

-ترکیب کمیته ۵ نفره چه کسانی هستند؟

نمی‌دانم.