احتمال می‌رود که استقلال با استفاده از سیستم چهار دفاعه و همان ترکیب دیدار برابر صنعت نفت به مصاف پرسپولیس برود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین شهرآورد چند سال اخیر، به مصاف هم می‌روند. آبی‌پوشان در صورت پیروزی در این بازی حساس، گام بسیار بلندی به سوی قهرمانی برخواهند داشت هر چند که کسب تساوی نیز برای مجیدی نتیجه مطلوبی به‌حساب می‌آید اما بیشترین تردید درخصوص ترکیب استقلال، نوع چینش و سیستم مدنظر کادرفنی است.

* در ترکیب فردای استقلال، به‌طور حتم سیدحسین حسینی حضور خواهد داشت. سنگربان آبی‌پوشان فصل خوبی را سپری کرده و در پی تکرار درخشش خود است.

* به نظر می‌رسد که مجیدی دوباره از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرده و با چهار مدافع روانه میدان شود. رافائل سیلوا پس از درخشش در بازی برابر صنعت نفت، برابر پرسپولیس نیز بازی می‌کند و عارف غلامی زوج او در خط دفاعی است. صالح حردانی و جعفر سلمانی نیز در چپ و راست بازی خواهند کرد.

* بازگشت زبیر نیک‌نفس به ترکیب اصلی، دیگر تغییر مهم تیم مجیدی است. او در کنار مهدی مهدی‌پور در میانه میدان روز سختی را ‌برابر خط هافبک پرسپولیس خواهند داشت.

* استقلال با 3 وینگر سرعتی و تهاجمی خود به زمین مسابقه می‌رود و در پی استفاده از ضدحملات خواهد بود. کوین یامگا در سمت راست، عزیزبک آمانوف در چپ و امیرحسین حسین زاده نیز در مرکز و پشت سر ژستد بازی خواهند کرد.

* پس از یک بازی نیمکت نشینی، رودی ژستد دوباره به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و در پی گلزنی در دربی است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – مهدی مهدی‌پور – زبیر نیک‌نفس – کوین یامگا – عزیزبک آمانوف – امیرحسین حسین‌زاده – رودی ژستد

شما مخاطبان محترم ورزش سه نیز می‌توانید ترکیب ایده‌آل خود از تیم استقلال را برایمان ارسال کنید تا نظرات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌نمایش گذاشته شود.