رضا درویش توضیحاتی را در خصوص شکایت باشگاه شهر خودرو از پرسپولیس ارائه داد.

پرسپولیس و آخرین توافق برای پرداخت طلب شهر خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، مدتی پس از اینکه باشگاه پرسپولیس از توافق با باشگاه شهرخودرو در پرونده رضایتنامه یحیی گل‌محمدی خبر داد، اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگویی اعلام کرد رضا درویش پس از جلسه با حمیداوی باز هم اقدام به پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس نکرده است.

رضا درویش شب گذشته در بخشی از صحبت هایش در برنامه شب های فوتبالی در این خصوص توضیح داد: آقای حمیداوی بخاطر لطفی که به من داشتند محبت کردند و یک جلسه ای برگزار کردیم و توافق کردیم. ایشان به جهت محبتی که من داشتند گفتند ما ۱۲ میلیارد طلبکار هستیم و شما ۱۰ میلیارد تومان به این شکل بدهید. ما قبول کردیم و ۲ میلیارد هم در ابتدا داریم.

او ادامه داد: پس از توافق ما به بخش حقوقی اعلام کردیم شما قرارداد را آماده کنید و پرداخت ها را مشخص کنید. بخش حقوقی به ما اعلام کرد مبلغ ۱۲ میلیاردی که آنها می‌گوید، مبلغی است که قرار است روزی حکم آن را بگیرند‌. امروز ما باید ۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بدهیم‌. ما تیم دولتی هستیم. تیم شهرخودرو شاید بتواند امروز ۲۰ میلیارد ببخشد و ۲۰ میلیارد بگیرد چون شخصی است ولی ما چون یک شرکت دولتی هستیم باید دقیقا حکمی که از استیناف برایمان آمده را پرداخت کنیم. به همین دلیل برای شهرخودرو نوشتیم چیزی که شما اعلام کردید با چیزی که در اسناد هست متفاوت است. ما اگر قرار است ۷ میلیارد به شما پرداخت کنیم آماده هستیم؛ ۲ تومان را پرداخت کرده‌ایم،  یک میلیارد را فلان روز می‌دهیم و مابقی را هم طبق قراری که داشتیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: من ۲-۳ شب پیش با آقای حیدرپور صحبت کردم و ایشان هم گفتند حق با شماست. قرار شد با تیم حقوقی بیایند توافق کنیم. ما نمی‌توانیم بیشتر از چیزی که بدهکار هستیم پرداخت کنیم. چون ما دولتی هستیم من تصمیم گیر نیستم که بتوانم از اموال آنجا بیشتر به کسی بدهم. من باید بتوانم تخفیف بگیرم نه اینکه بیشتر پرداخت کنم. اینها موانع ما است که قرار شد در روزهای آتی جلسه برگزار کنیم و در این موارد به توافق برسیم.