مدافع سابق رئال به فاصله 9 هفته تا پایان لالیگا، قهرمانی تیمش را قطعی نمی‌داند. رئال 9 امتیاز با سویا فاصله دارد؛ بارسا هم در 12 امتیازی است.

تا جام را در دستان مارسلو نبینم، قهرمانی قطعی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدبین‌ترین هوادار رئال هم تصور نمی‌کرد تیم محبوبش شب گذشته در برنابئو 4 گل از بارسا دریافت کند و حتی یک گل هم به ثمر نرساند. رئال بدون کریم بنزما و با ایده‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یک بازنده مطلق بود.

ایوان کامپو مدافع سابق رئال نیز از این شکست شوکه است. او به رادیو مارکا گفت:« از نمایش رئال بیش از بازی درخشان بارسا حیرت زده ام. به خصوص تیم در شروع نیمه دوم خیلی ضعیف کار کرد و برایم غیرمنتظره بود. آنچلوتی تصمیمات اشتباهی گرفت و خودش هم این را در نشست خبری پذیرفت و عذرخواهی کرد. بازیکنانی تعیین کننده روی نیمکت بودند و در عوض به تعدادی بازیکن خسته و بی انگیزه میدان داده شده بود.»

کامپو ادامه داد:« بارسا در نقل و انتقالات زمستانی تمامی ضعف‌هایش را پوشش داد و با خریدهای خوب در خط حمله، اوج گرفت. آنها به‌خوبی راه حل مشکلات‌ را پیدا کردند و این کلید موفقیت‌شان است. شانس قهرمانی بارسا؟ تا زمانی که کاپیتان رئال جام را بالای سر نبرده، چیزی قطعی نیست. برای بارسا خیلی دشوار و شاید غیرممکن باشد ولی همه چیز به رئال بستگی دارد. آنچلوتی باید این تیم شکست خورده را بلند کرده و مشکلات را حل کند.»