شب گذشته دیدارهای هفته هیجدهم در گروه ب در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم شاهین بندر عامری با وجود تساوی در خانه حریف اختلاف 6 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کرد.

لیگ 2؛  کامبک شاهین برای تداوم صدرنشینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی پاس همدان در مصاف با صدرنشین ابتدا دو بر صفر پیش افتاد اما شاگردان مهدی کریمیان بعد از خوردن دو گل از تیم پاس همدان که برای آنها شوک آور بود به خود آمدند و پیش از سوت داور دو گل خورده را جبران کردند تا از بازی در خانه حریف یک امتیاز به دست بیاورند. مهدی چاه کوتاه زاده در دقیقه 86 و صادق رضایی در دقیقه 90 برای تیم شاهین بندرعامری در این بازی گلزنی کردند. شاهین بندرعامری با این تساوی 37 امتیازی شد اما اختلاف 6 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کرد به این خاطر که اسپاد الوند تیم دوم جدول هم از بازی در نوشهر و جدال با تیم شهرداری این شهر تنها یک امتیاز به دست آورد. شهرداری نوشهر که با هدایت محسن بنگر فصل گذشته از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرد این فصل در حد و اندازه تیم های مدعی نیست و با 21 امتیاز تیم نهم جدول بحساب می آید.

در این گروه تیم شهید قندی یزد با پیروزی در برابر مس نوین کرمان 30 امتیازی و مدعی صعود به مرحله پلی آف شد. این موقعیت برای تیم ون پارس هم به وجود آمد که در بازی این هفته موفق شد تیم اترک بجنورد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. جالب است بدانید هدایت تیم اترک بجنورد بر عهده رضا حسن زاده بازیکن اسبق تیم استقلال تهران است. تیم های پنجم، ششم و هفتم یعنی فولاد نوین اهواز (29 امتیاز)، نود ارومیه (28 امتیاز) و خلیج فارس ماهشهر (28 امتیاز) هم داعیه صعود به مرحله پلی آف دارند چرا که اختلاف امتیاز آنها با تیم دوم که 31 امتیازی است کم است و آنها می توانند این اختلاف را در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها جبران کنند.

گفتنی است بازی های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم راهی دسته اول می شوند. یعنی سه تیم از دسته دوم به دسته اول صعود می کنند. نتایج بازی های گروه ب در هفته هیجدهم به همراه جدول بازی ها را مرور می کنید:

اترک  بجنورد یک – ون پارس 2 
شهید قندی یزد یک – مس نوین کرمان صفر 
شهرداری نوشهر صفر – اسپاد الوند صفر 
عقاب تهران یک – نود ارومیه یک 
ایمان سبز شیراز 3 – گل ریحان صفر 
فولاد نوین اهواز صفر – خلیج فارس ماهشهر صفر 
پاس همدان 2 – شاهین بندرعامری 2