جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل‌ از رفتاری که با این بازیکن در رئال مادرید می‌شود ناراحت است.

باید از آنجلوتی بپرسید که چرا گرت بیل بازی نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را تجربه می‌کند. تصور می‌شد ستاره ولزی بعد از بازگشت به رئال مادرید تحت‌ نظر کارلو آنچلوتی بیشتر به بازی گرفته شود اما ابتدا مصدومیت شد و بعد عدم علاقه سرمربی ایتالیایی به استفاده از او مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل درباره وضعیت این بازیکن صحبت کرده و می‌گوید: "بیل مستحق خداحافظی بزرگ از باشگاه است، فلورنتینو همیشه از او حمایت کرده است. بیل در مادرید بسیار خوشحال بوده است، او در جوانی وارد مادرید شد، فرزندانش در اینجا به دنیا آمدند، او به‌خاطر مسئله کووید، پول زیادی به بیمارستان‌های اسپانیا اهدا کرد. او عاشق شهر و باشگاه است و انگل‌هایی هستند که از او بد می‌گویند." 

بارنت در ادامه گفت: "گرت به زبان اسپانیایی صحبت می‌کند و تنها افراد احمق و نادانی که او را نمی‌شناسند، چیز دیگری می‌گویند. شرم آور است. او در مادرید بسیار خوشحال است، او باشگاه را دوست دارد. باید از آنچلوتی بپرسید که چرا بیل بازی نمی‌کند. این تصمیم گرت نیست. من نمی‌توانم از آنچلوتی انتقاد کنم اما این تصمیم اوست. دیدار با چلسی؟ فکر نمی‌کنم گرت بازی کند."