در یک شب رویایی، کریم بنزما با زدن سه گل به چلسی، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ را تسلیم خود کرد.

 هت تریک  پشت هت‌تریک؛ توپ طلا مال کریم (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شب درخشانی دیگر از کریم بنزما موفق به شکست چلسی در استمفورد بریج شد. کهکشانی ها 1-3 مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ار مغلوب کردند تا گامی بلند به سوی نیمه نهایی رقابت ها برداشته باشند. یک هفته بعد در برنابئو، سرنوشت تیم صعود کننده مشخص خواهد شد.

کریم که در بازی قبلی برابر پی اس جی هت تریک کرده بود، امشب توانست یک بار دیگر هت تریک کند.

 

 

 

 

 

 

21 دقیقه از بازی چلسی-رئال گذشته بود که کریم بنزما روی ارسال زیبای وینسیوس، با ضربه سری تماشایی دروازه چلسی را باز کرد. کریم در شرایطی به توپ ضربه زد که فاصله تقریبا زیادی با دروازه داشت ولی ضربه او چنان پرقدرت بود که دور از دستان مندی به تور چسبید.

سه دقیقه بعد بنزما دبل کرد. این بار سانتر از سمت راست لوکا مودریچ در شرایطی دشوار به بنزما رسید و او هم با ضربه سر هنرمندانه خود، برای بار دوم دروازه میزبان را گشود تا رئال 0-2 پیش بیفتد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کریم در نیمه اول دو گل زد و در دقیقه سوم نیمه دوم نیز سومین گل خود را به ثمر رساند. نکته جالب در مورد گل سوم کریم، اشتباه عجیب مندی، گلر چلسی و فرصت طلبی ستاره فرانسوی بود. این اولین بار نیست که کریم در لیگ قهرمانان از اشتباه دروازه بان ها سود برده و گلزنی می کند. 

 

 

 

 

 

 

این ششمین گل کریم در دو بازی اخیر ‌برای رئال در لیگ قهرمانان بود. در بازی قبلی او برابر پی‌اس‌جی هت‌تریک کرده بود. کریم حالا در 36 بازی فصل خود 37 گل به ثمر رسانده است. دبل او با ضربه سر، سومین دبل سریع تاریخ لیگ قهرمانان است. هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان نتوانسته بود برابر چلسی هت تریک کند و کریم از این حیث نام خود را جاودانه کرد. او پس از لوئیز آدریانو، رونالدو و مسی چهارمین بازیکنی است که در دو بازی متوالی لیگ قهرمانان هت تریک می کند.

 

 

 

کریم حالا در لیگ قهرمانان فصل جاری 11 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فرانسوی تاریخ این رقابت‌ها در یک فصل است. تعداد گل‌های کریم در لیگ قهرمانان نیز به 82 رسید که 70 تایش با پیراهن رئال مادرید بوده است. او تنها 7 گل با رکورد 321 گل رائول فاصله دارد تا پس از رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ رئال شود.

 

کریم که سال گذشته چهارمین فوتبالیست برتر دنیا در رده بندی فرانس فوتبال شد و دستش از توپ طلا کوتاه ماند، با ادامه همین روند این بار بدون شک شانس بیشتری برای رسیدن به توپ طلای 2022 برخوردار خواهد بود. او در لالیگا نیز با 25 گل زده صدرنشین جدول گلزنان است و به احتمال فراوان عنوان ال پیچیچی را کسب خواهد کرد.