به نظر می‌رسد که مالکان قطری پاری سن ژرمن از شرایط نیمار، ستاره برزیلی، خسته شده‌اند.

ادامه بحران نیمار در پاریس؛ صبر  قطری ها تمام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیمار از زمان جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن با قرارداد هنگفت 222 میلیون یورویی شرایط خوبی را تجربه نکرده است. 

مالکان قطری پی اس جی از حرکات این بازیکن در درون و بیرون از زمین خسته شده‌ و به دنبال راه حلی برای بهبود این شرایط یا پایان دادن به آن هستند. 

آنها از رفتارهای ناشایست این بازیکن در بیرون از زمین، سبک زندگی پر زرق و برق او و حواشی مربوط به مهمانی‌ها و مسائلی از این دست چندان راضی نیستند. از سوی دیگر این احساس را دارند که روند این بازیکن در داخل زمین نیز افت کرده و عملکرد ضعیفی را در ترکیب پی اس جی به نمایش می‌گذارد. 

روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده که مالکان قطری این باشگاه این احساس را دارند که نیمار در واقع پاریس را به پی اس جی ترجیح می‌دهد و همین موضوع عصبانیت مدیران این باشگاه را به همراه داشته است. 

آنها باور دارند که نیمار نتوانسته از تمام امتیازاتی که در اختیار او قرار داده شده به درستی استفاده کرده و آنها را جبران کند. او در واقع به هیچ وجه شایسته جایگاه گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال نیست و همین موضوع ناراحتی مدیران این باشگاه فرانسوی را به دنبال داشته است. این ستاره برزیلی در مجموع در طول پنج فصل حضورش در پی اس جی بیشتر از 500 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه به دنبال داشته است. 

مالکان پی اس جی با روابطی که با شرکت‌هایی چون خطوط هوایی قطر و بانک ملی قطر دارند توانسته‌اند هر کاری را برای حفظ نیمار در پاریس انجام دهند تا یکی از ستاره‌های جام جهانی را در آستانه برگزاری این رقابت‌ها در کشورشان در اختیار داشته باشند اما عملکرد این بازیکن در زمین باعث ناامیدی آنها شده است. 

با این حال اکیپ در این گزارش مدعی شده که بسیار بعید است که این ستاره برزیلی در تابستان پیش‌رو پارک دو پرنس را ترک کند چون تنها باشگاهی که در حال حاضر توانایی مالی جذب او را دارد احتمال نیوکاسل است و بعید به نظر می‌رسد که نیمار فعلا حاضر به پیوستن به این تیم باشد.