دروازه‌بانان باتجربه‌ی تیم‌های زنان پیکان تهران و نصر فردیس کرج نقش پررنگی در دور رفت فینال لیگ فوتسال زنان ایفا کردند.

نجات از باخت در فینال زنانه با شاهکار گلرها (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های پیکان تهران و نصر فردیس کرج در شرایطی به فینال لیگ فوتسال زنان رسیدند که از حیث عملکرد دفاعی بهترین آمار را داشتند؛ پیکان با درخشش اعظم آخوندی و البته مهره‌های تاثیرگذاری چون نسیمه غلامی در طول 16 مسابقه تنها 16 گل دریافت کرده بود و در مقابل نصری‌ها بعد از حریف تهرانی خود با 22 گل زده بهترین خط دفاعی لیگ را داشتند.

در دیدار شب گذشته، اعظم آخوندی و فرزانه توسلی دو سنگربان باتجربه و ملی‌پوش ماموریت سختی برای حراست از دروازه‌شان و ثبت کلین‌شیت داشتند؛ در نیمه‌ی نخست، توسلی بارها با سیوهای خود ناجی دروازه نصر شد اما سرانجام دروازه او با ضربه‌ی اعتدادی فرو ریخت و در ‌نیمه‌ دوم، نوبت به درخشش اعظم آخوندی رسید.

اوج درخشش آخوندی در موقعیت تک به تکی بود که او از مارال ترکمان گرفت، هر چند که این سنگربان باتجربه به مانند همتای خود در نصر ناکام در کلین‌شیت بود تا نبرد جذاب پیکان و نصر با تساوی یک به یک به پایان برسد؛ این تساوی در شرایطی به ثبت رسید که درخشش آخوندی و توسلی تاثیر ویژه‌ای روی نتیجه نهایی داشت و آن‌ها با سیوهای پرشمار خود مانع از ثبت نتیجه‌ای پرگل شدند.

این دو دروازه‌بان آماده حالا باید در مصاف برگشت فینال لیگ فوتسال زنان همه‌ی توان خود را به کار ببندند تا با درخشش خود در رسیدن تیم‌شان به قهرمانی نقش‌آفرینی داشته باشند.