هافبک ایرانی العربی در شب پیروزی تیمش مقابل مسیمیر موفق به گلزنی شد.

گلزنی اسماعیلی در برد ۶ تایی العربی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را جزو ۱۱ بازیکن اصلی خود داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه باشگاه الاهلی، یکی از مسابقات هفته دوم مرحله گروهی جام حذفی فدراسیون فوتبال قطر را برابر مسیمیر برگزار کرد.

یاران اسماعیلی که در هفته اول مرحله گروهی جام حذفی استراحت داشتند، در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها توانستند با یک بازی هجومی به یک برد پُر گل مقابل تیم دسته دومی مسیمیر دست پیدا کنند.

تیم فوتبال العربی که فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر را به بهترین شکل با حضور در رده چهارم جدول لیگ به پایان رساند و سهمیه آسیایی گرفت، در نخستین دیدار جام حذفی توانست با نتیجه ۶ بر صفر برابر مسیمیر به برتری دست پیدا کند و در رتبه دوم جدول گروه B این رقابت‌ها قرار بگیرد.

فرشید اسماعیلی، هافبک ایرانی العربی که در فصل اخیر لیگ ستارگان ۱۴ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در جریان برتری تیمش مقابل مسیمیر توانست نمایش خوبی داشته باشد.

هافبک ایرانی العربی که یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در راه کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ ستارگان بود، در جریان دیدار مقابل مسیمیر توانست گل پنجم تیمش را در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقیقه ۷۳ تعویض شد.