مارسلو، کاپیتان رئال در پایان بازی با ختافه از گرت بیل در مقابل سوت های اعتراضی حمایت کرد.

غم انگیز است؛ کاش علیه بیل سوت نمی‌زدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از هفته 31 لالیگا به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست یافت و توانست ختافه را 2-0 مغلوب کند. با این پیروزی، به فاصله هفت بازی تا پایان لالیگا، رئال فاصله با سویا را به 12 افزایش داد و با دو بازی بیشتر، 15 امتیاز نیز بیشتر از بارسا دارد.

در این بازی مارسلو از ابتدا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:«بازی ساده ای نبود و تا ثانیه پایانی دویدیم و جنگیدیم. ختافه همیشه تیمی سرسخت است و امشب هم خوب مبارزه کردند. توپ در اختیار ما بود ولی مراقب ضد حملات ختافه هم بودیم. می دانستیم که باید در نیمه اول به گل برسیم و صبور بودیم. خوشبختانه توانستیم به هدف مان برسیم و یک گل تا قبل از پایان نیمه اول زدیم. کاسیمیرو بیشتر در کارهای دفاعی مشارکت می کند ولی شم گلزنی بالایی دارد و در چنین مواقعی به کمک تیم می آید.»

مارسلو ادامه داد:« همه بازیکنان باید حس مهم بودن داشته باشند. به هیمن دلیل مربی امروز تغییراتی در ترکیب اصلی داد. ما تیمی متشکل از 25 بازیکن هستیم و باید متحد باشیم. بین دو نیمه مربی تاکید داشت که باید گل دوم را برنیم و فکر می کنم در بهترین زمان ممکن فاصله را افزایش دادیم.»

سوت ها علیه گرت بیل:« دشوار است و پیش از این برای خیلی از بازیکنان چنین اتفاقی رخ داده است. به مقطع پایانی فصل رسیده ایم و هفته های حساسی پیش رو داریم. ما با گرت بیل هستیم و از او حمایت می کنیم. معتقدم هواداران باید به ما کمک کنند و ای کاش سوت نمی زدند ولی فوتبال همین است و امیدوارم بیل آسوده خاطر باشد. شرایط برای او کمی غم انگیز است ولی کار دیگری نمی توان انجام داد.»