لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به رکورد 402 پاس گل در دوران ورزشی خود دست یافت.

به گرد پای لیونل مسی هم نخواهید رسید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، حالا که به اواخر فصل نزدیک می شویم، هماهنگی بین مثلث خوفناک خط حمله پاری سن ژرمن بیشتر می شود و آنها دیشب نمایش درخشانی در دیدار مقابل کلرمون از خود نشان دادند. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در این دیدار با نتیجه پرگل 1-6 به برتری دست یافت و کیلیان امباپه و نیمار هر کدام سه بار در این بازی موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.

اما لیونل مسی نیز شب فوق العاده ای را برابر کلرمون سپری کرده و سه پاس گل برای دو مهاجم دیگر پاری سن ژرمن ارسال کرد. بدین ترتیب لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که به رکورد 400 پاس گل رسیده است. هیچ بازیکن دیگری در تاریخ حتی به رکورد 300 پاس ‌گل هم نرسیده و لیونل مسی از این حیث به نظر در تاریخ فوتبال برای سال هایی طولانی رکورددار خواهد بود.

البته لیونل مسی در این دیدار یک بار نیز موفق به گلزنی شد که گل او مردود اعلام شد. بدین ترتیب به نظر می رسد در روزهای پایانی فصل بالاخره موتور این ستاره آرژانتینی روشن شده و او به روزهای اوج خود بازگشته است. 

البته بعد از سالها موفقیت در عرصه داخلی، بی تردید هدف پاری سن ژرمن ازجذب بازیکنی مانند لیونل مسی فتح لیگ قهرمانان اروپا بود، اما آنها در شبی عجیب و در شرایطی که به نظر بخت اول صعود بودند، در برنابئو مغلوب درخشش کریم بنزما شده و برابر رئال مادرید حذف شدند.

اما به هر حال لیونل مسی در دوران ورزشی خود دستاوردهای بزرگی داشته و حالا در زمینه ارسال پاس گل به نظر هیچ رقیبی ندارد. در فصلی که چندان باب میل او و پاری سن ژرمن نبود، به نظر می توان این رکورد جاودانه را مهم ترین دستاورد لیونل مسی قلمداد کرد. همچنین مسی به اولین بازیکن تاریخ لیگ فرانسه تبدیل شد که در دو مسابقه مختلف در یک فصل، سه پاس گل ارسال می کند.