سپاهان در شبی که حداقل یک گل می توانست بزند، با یک گل مغلوب الدحیل شد.

مانع 13 میلیون پوندی مقابل خط آتش سپاهان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان بعد از پیروزی سه بر یک مقابل پاختاکور در شب نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته با یک گل مغلوب الدحیل شد تا با سه امتیاز راهی شب سوم شود. این تیم با تفاضل گل بهتر اما همچنان صدرنشین گروه چهارم است.

در شبی که سپاهان مثل بازی با پاختاکور موقعیت های گل زیادی ایجاد کرد، هیچ توپی از خط دروازه الدحیل عبور نکرد. نماینده قطر در دقایق پایانی از جدی ترین موقعیت خود نهایت استفاده را برده و توسط الونگا تک گل سه امتیازی بازی را وارد دروازه سپاهان کرد.

در بازی شب گذشته سپاهان 12 شوت به سمت دروازه حریف زد که در بین آنها دو موقعیت بسیار طلایی را شاهد بودیم که هر دو پتانسیل تبدیل شدن به گل را داشتند. موقعیت اول را حسینی در عین ناباوری از دست داد و موقعیت دوم را هم مغانلو روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی مدافع الدحیل توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

در اوایل نیمه دوم ارسال زیبای نورافکن از زمین خودی بعد از پیمودن چند ده متر به حسینی رسید تا این بازیکن با دروازه بان حریف تک به تک شود. زننده یکی از گل های سپاهان در بازی قبل، فقط حسن موسی را مقابل خود داشت ولی ضربه زمینی او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. این یکی از دو موقعیت جدی سپاهان بود که باید گل می شد.

چند دقیقه بعد از موقعیت بالا، شهریار مغانلو در ادامه حملات پی در پی سپاهان برای رسیدن به گل با موسی تک به تک شد و ضربه فنی اش می رفت وارد دروازه شود اما آلدرویرلد روی خط دروازه توپ را دور کرد. توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی تاتنهام، تابستان سال گذشته بعد از کش و قوس‌های فراوان و با مبلغ 13 میلیون پوند به الدحیل پیوست تا مهمترین انتقال سال آسیا لقب بگیرد.