در ترکیب ابتدایی الدحیل تنها دو بازیکن قطری دیده می‌شد و این در حالی بود که سپاهان تنها گولسیانی را به عنوان یک بازیکن خارجی در اختیار داشت.

مثلث بین‌المللی دحیل و فشار از سمت راست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازی که شروع شد الدحیل قطر تنها صلاح زکریا، علاء الدین و سلطان البریک را به عنوان دو مدافع راست و چپ با ملیتی واقعا قطری در اختیار داشت و هشت بازیکن دیگر اهل کشورهایی نظیر الجزایر، سودان، بلژیک، برزیل، کره جنوبی و کنیا بودند.
حضور همین بازیکنان بین‌المللی و به ویژه خط هجومی زهردار قرمزپوشان قطری که با معز علی در راست، ادمیلسون جونیور در چپ و اولونگا در راس خط آتش تیم شکل گرفته بود، کار را حسابی برای مدافعین سپاهان سخت کرد ولی وقتی در 30 دقیقه پایانی مسابقه هرنان کرسپو بیشتر حملات تیمش را روی منطقه راست خط دفاعی سپاهان برد و معز علی ستاره سودانی الدحیل هم متمایل به این قسمت شد، شرایط سخت‌تر شد و سرانجام در دقیقه 84 روی همکاری ادمیلسون، معز علی و پاس سرعتی این بازیکن برای اولونگا که درست بین گولسیانی و نورافکن به مهاجم کنیایی رسید، تنها گل بازی برای شاگردان کرسپو شکل گرفت. البته محرم نویدکیا نیز با وارد کردن رضا میرزایی سرعتی سعی کرد از فضایی که پشت سر مهاجمین سمت چپ الدحیل ایجاد می‌شود، استفاده کند ولی این اتفاق رخ نداد و تفکرات کرسپو بود که جواب داد.
سال گذشته نیز اولونگا علی رغم حذف تیمش در مرحله گروهی، یکی از ستاره‌های مسابقات بود و توانست عنوان آقای گلی را کسب کند. او که پس از مصدومیت به ترکیب اصلی الدحیل رسیده بود، یکبار دیگر اهمیت حضور بازیکنان بین المللی و باتجربه را در یک مسابقه مهم به تصویر کشید.