توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پی حذف برابر رئال مادرید، رفتار داور بازی پس از اتمام مسابقه را زیر سوال برد. او به گل مردود تیمش هم اعتراض داشت.

انگشت اتهام توخل؛ داور کنار آنجلوتی می‌خندید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی را در زمین خود 1-3 به رئال باخته بود، امشب نمایش فوق العاده ای برابر رئال داشت و تا دقیقه 80 توانست 0-3 پیش بیفتد اما روی یک غافلگیری رودریگو سانتر تماشایی مودریچ را به گل تبدیل کرد تا بازی به وقت های اضافه برود. 

دقیقه شش وقت اضافه اول کریم بنزما گل دوم رئال را زد و در نهایت چلسی با وجود برتری 2-3 از لیگ قهرمانان حذف شد. در جریان این بازی چلسی یک گل هم زد که با دخالت وی ای آر مردود اعلام شد. توماس توخل سرمربی چلسی هم از مارسینیاک، داور مسابقه، به خاطر اعتراضات شدیدش کارت زرد گرفت.

توخل در پایان بازی بسیار عصبانی بود و گفت:« امشب 4 گل زدیم و شانس های بیشتری نسبت به رئال خلق کردیم ولی در نهایت چندان خوش شانس نبودیم. از این نتیجه حس ناامیدی دارم به خصوص اینکه اشتباهات فردی عجیبی هم داشتیم. گل اول رئال که مهمترین لحظه بازی بود، روی اشتباه ما به ثمر رسید و در چنین سطحی از فوتبال شما به کمی شانس هم نیاز دارید که امشب از آن بی بهره بودیم.»

توخل ادامه داد:« دو توپ را در حساس ترین مقطع بازی از دست دادیم و همان ها به گل تبدیل شدند. این اشتباهات برابر رئال تاوان سختی دارند. امشب باختیم ولی حس غرور دارم و با سری بالا به لندن بر می گردیم. ایده های درستی داشتیم و بازیکنان به خوبی آنها را اجرا کردند. بر خلاف بازی رفت توانستیم رئال را تحت سلطه خودمان بیاوریم. برنامه های مان 80 دقیقه جواب داد و یک نمایش بسیار جدی داشتیم.»

گل مردود:« بله، ناامیدکننده بود. گل را ندیدم ولی عجیب اینکه داور حتی برای بازبینی صحنه هم نرفت. می توانست خودش قضاوت کند که توپ به دست آلونسو برخورد کرده یا خیر. مارسینیاک داور خوبی است و باید به کنار زمین می رفت. ما شایسته پیروزی و صعود در 90 دقیقه بودیم.»
توخل همچنین به خوش و بش داور با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی هم اشاره کرد و خشم خود را نشان داد:« وقتی بازی تمام شد، داور را در حال خنده و خوش و بش با آنچلوتی دیدم. از نظر من این حرکت بسیار زشتی بود. به سمت داور رفته بودم تا با او دست بدهم که این صحنه را دیدم. او کنار مربی رقیب ما در حال خندیدن بود. البته که آنچلوتی مربی بسیار باشخصیتی است ولی صادقانه بگویم که صحنه خوبی نبود.»