به نظر می‌رسد فشارها در منچستر یونایتد روی کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده است.

اتهام جنجالی به رونالدو؛ CR7 فقط یک بازیکن نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منچستر اوینینگ نیوز فاش کرد که کریستیانو رونالدو در ماه اکتبر با انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد مخالفت کرده است. البته این منبع نزدیک به باشگاه انگلیسی تاکید کرد که خود باشگاه نیز نظر مثبتی روی سرمربی ایتالیایی نداشته است.

حالا منچستر یونایتد در حال نهایی کردن انتقال اریک تن‌هاخ به اولدترافورد است، در حالی که گفته می شود این بار با هیچ یک از بازیکنان در این رابطه مشورت نکرده است، حتی کریستیانو رونالدو؛ این در حالی است که در ماه فوریه اکثر بازیکنان تیم نظر مثبت خود را با حضور مائوریسیو پوچتینو در یونایتد نشان داده بودند.

آینده رونالدو در یونایتد در میان احتمال ناکامی این باشگاه در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نامشخص است. رونالدو که تا سال آینده با یونایتد قرارداد دارد، از اکتبر 2002، زمانی که این رقابت ها جام یوفا نام داشت و او یک جوان 17 ساله در اسپورتینگ لیسبون بود، در لیگ اروپا بازی نکرده است و قطعا دوست هم دارد که به جای لیگ قهرمانان در این رقابت‌ها حاضر باشد.

منابع نزدیک به برخی از بازیکنان یونایتد گفتند که رونالدو بعد از شکست 5-0 لیورپول در 24 اکتبر رختکن را کنار هم نگه داشت، اما بازیکن پرتغالی نارضایتی خود را از اوله گنار سولسشر، سرمربی تیم، پنهان نکرد.

خورخه مندس، ایجنت رونالدو، از اد وودوارد اطمینان خواست که باشگاه پس از شکست فاجعه بار 4-1 برابر واتفورد در 20 نوامبر، سولسشر را اخراج خواهد کرد و مندس به سرعت خولن لوپتگی سرمربی سویا را توصیه کرد. همچنین گزارش هایی در مورد علاقه رونالدو به حضور زین الدین زیدان در اولدترافورد نیز وجود داشت.

در یک مقطع شایعات درباره احتمال حضور آنتونیو کونته در منچستریونایتد به اوج خود رسید. با این حال همانطور که گفته شد رونالدو با این مسئله مخالفت کرد و خود باشگاه نیز علاقه ای برای به خدمت گرفتن سرمربی ایتالیایی نشان نداد. 

حالا آنتونیو کونته توانسته تحول قابل توجهی در تاتنهام به وجود بیاورد و این تیم با قرار گرفتن در رده چهارم جدول شانس قابل توجهی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. این در حالی است که منچستر یونایتد با رالف رانگنیک روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و بعید است با این روند آنها شانسی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ داشته باشد.

علاوه بر عملکرد نه چندان فوق العاده کریستیانو رونالدو در بازی های قبلی که باعث شده انتقادات از او افزایش پیدا کند، حالا این اتهام نیز قطعاً فشارها روی فوق ستاره پرتغالی افزایش خواهد داد. در واقع همه شواهد نشان می‌دهد که با این روند رونالدو به احتمال فراوان در تابستان پیش رو اولدترافورد را ترک خواهد کرد.