در جریان دیدار دیشب بین دو تیم اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی دو بازیکن کلیدی سیتیزن‌ها دچار مصدومیت شدند.

شوک به پپ؛ مصدومیت  دو ستاره کلیدی سیتی(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در وندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید بود که نهایتاً این بازی پر برخورد با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان پپ گواردیولا با همان یک گلی که در بازی رفت به ثمر رسانده بودند، راهی نیمه نهایی شوند.

با این وجود مصدومیت دو بازیکن باعث شد که این صعود تا حدودی به کام منچسترسیتی تلخ شود. در حالی‌که یک ساعت از زمان بازی گذشته بود کوین دی بروین دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. این ستاره بلژیکی به شکل لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به رحیم استرلینگ داد.

باشگاه منچسترسیتی امیدوار است که این بازیکن دچار آسیب دیدگی مهمی نشده باشد زیرا کوین دی بروین کلیدی‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود و قطعاً پپ گواردیولا در این مقطع حساس فصل حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

این پایان کار نبود و دقایقی بعد کایل واکر، مدافع کناری منچسترسیتی، روی یک درگیری با رنان لودی دچار مصدومیت شد و او هم زمین بازی را ترک کرد تا در آستانه دیدار حساس برابر لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس دو شوک بزرگ به منچسترسیتی وارد شود. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا مصدومیت این دو بازیکن جدی است یا اینکه مشکلی برای همراهی سیتی مقابل لیورپول نخواهند داشت.