دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس‌ پس از چند ساعت سکوت در شبکه‌های اجتماعی بالآخره به پیروزی برابر فیورنتینا واکنش نشان داد.

واکنش مهاجم یووه به پیروزی مقابل تیم سابق (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با یک گل برابر فیورنتینا به پیروزی برسد. 

به نظر می‌رسید که این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد اما شاگردان مکس آلگری موفق شدند در دقیقه 91 و روی برخورد سانتر خوان کوادرادو با ونوتی به گل رسیده و با خوش شانسی این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. 

این بازی بسیار خاصی برای ولاهوویچ به‌حساب می‌آمد، چرا که برای اولین بار پس از جدایی از فیورنتینا به ورزشگاه آرتمیو فرانکی برگشت. 

این بازیکن صرب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با امضای قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از فیورنتینا جدا ‌و به یوونتوس ملحق شد. 

هواداران این تیم که به هیچ‌وجه از نحوه جدایی او رضایت نداشتند، هر بار که توپ به پای این بازیکن می‌خورد با سر و صدای فراوان و صدای سوت و هو کردن از او استقبال کردند. 

ولاهوویچ که همیشه پس از پیروزی تیمش بلافاصله نسبت به این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان می‌دهد، این بار پس از بازی شب گذشته هیچ واکنشی نشان نداد و صبح امروز با انتشار تصویری از حلقه شادی تیم یوونتوس با دو قلب سفید و مشکی به‌نوعی پیروزی شب گذشته برابر تیم سابقش را جشن گرفت.