آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است تیمش فراز و نشیب‌های بیش از حدی را در ماه‌های اخیر تجربه کرده است.

کونته: مشکل تاتنهام نداشتن ثبات است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف میدلزبورو رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

دو تیم در وقت‌ قانونی بازی به تساوی بدون گل رسیدند اما این میدلزبور بود که موفق شد تک گل این دیدار را در وقت‌های اضافه وارد دروازه حریف کند  و راهی مرحله بعدی شود. 

کونته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« در چنین دیدارهایی باید دشواری کار را بدانید و سعی کنید خیلی زود به نتیجه برسید. ما شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. وقتی چنین اتفاقی رخ داد، حریف ما هم اعتماد به نفس پیدا کرد. میدلزبورو شایسته پیروزی در این بازی بود. من واقعا عملکرد آنها را مورد تحسین قرار می‌دهم اما ما باید خیلی زودتر تکلیف بازی را مشخص می‌کردیم.»

این مربی با انتقاد از عملکرد پر فراز و نشیب این تیم اظهار داشت:« ما باید قوی‌تر شویم. اگر می‌خواهیم توانایی رقابت کردن را داشته باشیم باید ثبات بیشتری از خودمان نشان دهیم. ما باید به تلاش ادامه دهیم و بدانیم که هنوز سه ماه دیگر از این فصل باقی مانده و سعی کنیم بهترین نتایج ممکن را به دست آوریم.»

کونته درباره عدم ثبات فعلی این تیم اضافه کرد:« من باید سعی کنیم و کلید درست راه یافتن به ذهن بازیکنان این تیم را پیدا کنم. من تنها یک راه می‌شناسم و آن این است که بیشتر تلاش کنیم. اما نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده بگیرم که فراز و نشیب این تیم بیش از حد زیاد است. این مشکلی است که در گذشته هم وجود داشته است.»

این مربی ایتالیایی درباره صحبت‌هایی که پس از بازی با برنلی درباره عدم توانایی‌اش در مدیریت تاتنهام مطرح کرده بود گفت:« گاهی مهم است که در کنفرانس خبری استراتژی خودتان را داشته باشید. من پس از بازی برابر برنلی استراتژی خودم را به نمایش گذاشتم و ما برابر لیدز برنده شدیم. پس از بازی با لیدز کمی کوتاه آمدم و امشب باختیم. من می‌دانم که این تیم هنوز جای پیشرفت دارد.»