خیلی از مقالات و کتاب های علمی که دنیایی از فناوری و اطلاعات را به روی شما باز می کند، به زبان انگلیسی نوشته شده اند. برای شروع آموزش زبان انگلیسی از صفر سایت کندو را به شما پیشنهاد میکنیم

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروزه یادگیری زبان انگلیسی برای موقعیت های مختلف، ضروری است. فرض کنید که می خواهید به سفری خارج از کشور خود بروید، زبان رسمی خیلی از کشورها انگلیسی می باشد و اگر کشوری که به آن سفر می کنید انگلیسی زبان نباشند و شما زبان آنها را بلد نباشید تنها زبانی که به کمک شما می آید، همین زبان انگلیسی است. یا برای اینکه بتوانید یک سری از مشاغل را به دست آورید، تسلط بر زبان انگلیسی از ملزومات آنها محسوب می شود. خیلی از مقالات و کتاب های علمی که دنیایی از فناوری و اطلاعات را به روی شما باز می کند، به زبان انگلیسی نوشته شده اند. برای شروع آموزش زبان انگلیسی از صفر سایت کندو https://candola.ir/ را به شما پیشنهاد میکنیم

حتی برای دسترسی بیشتر و گسترده تر به سایت های اینترنتی، دانستن زبان انگلیسی کمک شایانی به شما می کند تا به راحتی اطلاعات دلخواه و مورد نیاز خود را از دل این سایت ها بیرون بکشید. در کل یادگیری زبان انگلیسی می تواند در زندگی روزمره شما تغییرات زیادی ایجاد کند. بهتر است بدانید که یادگیری این زبان کار خیلی سختی نیست و راه و روش های مختلفی برای یادگیری آن وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

راهنمای جامع یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی تغییرات زیادی در زندگی روزمره شما خواهد داد

 

روش های یادگیری زبان انگلیسی

-خود آموزی یکی از روش های رایج در یادگیری زبان انگلیسی است. خیلی ها علاقه مند هستند تا خود با به کارگیری اپلیکیشن ها و منابع مختلف، زبان را یاد بگیرند. البته که این روش، روشی کم هزینه و در دسترس است، اما دردسرهای خود را نیز دارد. چون آموزگاری وجود ندارد تا هر یک از بخش های لازم را برای شما توضیح دهید و ایرادات شما را برطرف کند. بنابراین مدت زمان یادگیری هم طولانی تر می شود.

-شرکت در کلاس های عمومی یادگیری زبان انگلیسی، که مزایای خاص خود را دارد. این کلاس ها علاوه بر اینکه وجود یک مدرس، یادگیری را آسان تر می کند، شما را در محیطی قرار می دهند که مجبور به صحبت کردن و استفاده از آموخته های خود می شوید. تعامل با همکلاسی ها و ایجاد حس رقابت و تشویق شدن برای یادگیری سریعتر و بیشتر از دیگر نکات مثبت کلاس های عمومی است.

در یادگیری زبان انگلیسی، کلاس های عمومی اعتماد به نفس شما را برای صحبت کردن افزایش می دهد

در یادگیری زبان انگلیسی، کلاس های عمومی اعتماد به نفس شما را برای صحبت کردن افزایش می دهد

 

-کلاس های خصوصی نیز روش دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی است. کلاس های عمومی برای اینکه بتوانند نیاز و اهداف تمامی فراگیران را برای فراگیری زبان تامین کنند، یک خط مشی کلی را دنبال می کنند. اما کلاس های خصوصی روی هدف یک فراگیر تمرکز می کنند و شیوه تدریس خود را بر اساس نیاز او پیش می برند. در کلاس های عمومی زمان بندی کلاس به صورتی است که به تمامی فراگیران فرصت صحبت و تمرین داده شود اما کلاسهای خصوصی تمام زمان خود را به یک فراگیر تخصیص می دهند و این موضوع امکان یادگیری سریعتر را فراهم می کند.

-کلاس های آنلاین هم امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. چرا که با جلوگیری از رفت و آمد اضافه در وقت و هزینه ها صرفه جویی می کند. در واقع این کلاس ها برای افرادی که خیلی درگیر هستند و زمان کمی برای یادگیری دارند گزینه بسیار مناسبی است. چرا که در هر زمان و هر کجا که باشند می توانند در کلاس خود شرکت کنند و زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

حالا کدام یک از این روش های موجود مناسب تر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که از آن جایی که روحیات و توانایی های هر فرد مختص خود او است، روش های یادگیری در افراد نیز کاملا متفاوت است. و هر کدام از روش های موجود برای افراد مختلف مناسب است و بستگی به هدف وی و مدت زمان یادگیری او دارد.

 

روش های کمکی در یادگیری زبان انگلیسی

گوش دادن به موسیقی در یادگیری زبان انگلیسی بسیار موثر است. شما می توانید با پرینت گرفتن از ترانه آهنگ،کلمات جدید آن را پیدا کنید و دایره لغات خود را افزایش دهید. این روش علاوه بر یادگیری، یک نوع سرگرمی برای شما محسوب می شود و بسیار لذت بخش است. پیشنهاد می شود که پس از یک مدت که آهنگ های کوتاه و آرام گوش دادید، با آهنگ های رپ و هیپ هاپ که به زبان عامیانه هستند و تند می خوانند، خود را به چالش بکشید.

گوش دادن به موسیقی در یادگیری زبان انگلیسی موثر است

فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها در تقویت زبان انگلیسی بسیار مفید هستند. آشنایی با اصطلاحات عامیانه و پرکاربرد و همینطور کاربرد صحیح کلمات و جملات از این طریق بسیار ساده و جالب است. بهتر است که در ابتدا فیلم هایی با زیرنویس انگلیسی ببینید تا درک لغات و اصطلاحات جدید برای شما راحت تر باشد. و بعد از مدتی که گوش شما آشنایی نسبی پیدا کرد استفاده از زیرنویس را محدود و محدودتر کنید.

بازی های کامپیوتری به زبان انگلیسی برای افرادی که حوصله دیدن فیلم یا خواندن کتاب را ندارند ابزار مناسبی است. این روش سرگرم کننده هم اوقات فراغت شما را پر می کند و هم به شما آموزش می دهد.

تماشای ویدئوهای آموزشی هم کمک خیلی زیادی به یادگیری شما می کند.

فلش کارت ها یکی از محبوب ترین ابزارهایی یادگیری زبان انگلیسی هستند. فلش کارت ها دایره وسیعی از واژگان انگلیسی را وارد ذهن شما می کنند و آن را در حافظه بلند مدت شما جای می دهند.

خواندن داستان را می توان از گیراترین و جالب ترین روش ها دانست. این کتاب ها ذهن خواننده را درگیر یک قصه جذاب می کنند و در جریان این قصه کلمه ها، دستورات گرامری و اصطلاحات فراوانی را وارد ذهن وی می کنند.

جالب ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، خواندن کتاب است

جالب ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، خواندن کتاب است