مدیرعامل تراکتور از تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده این تیم خبر داد.

مدیرعامل تراکتور: برای فصل بعد تیم قدرتمند می‌بندیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، میر معصوم سهرابی در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار داشت: تمرینات تراکتور چند روزی است در تبریز آغاز شده و یکم اردیبهشت برای برپایی اردوی پنج روزه عازم تهران می‌شویم. ما دو بازی دوستانه در این اردو برگزار می‌کنیم تا تیم از شرایط بازی دور نشود. مدیریت باشگاه به دنبال ایجاد بهترین امکانات بر اساس خواسته کادرفنی تیم است تا انشالله در ادامه رقابت‌ها حضور قدرتمندی داشته باشیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه دغدغه هواداران را به طور کامل می‌دانیم، توضیح داد: باتوجه به اعلام آقای زنوزی مبنی بر اینکه «به طور همه جانبه از تیم حمایت می‌کنم» ما تیم قدرتمندی بر اساس خواسته سرمربی تیم برای فصل آتی می‌بندیم.

سهرابی در خصوص جذب «تیاگو فریرا»، افزود: آقای ساغلام برای تقویت تیم در فاز دفاعی، درخواست جذب فریرا را به باشگاه داد که خوشبختانه موفق شدیم در اسرع وقت با این بازیکن قرارداد منعقد کنیم. اگر کادرفنی از عملکرد فریرا رضایت داشته باشد، قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه کادرفنی از امکانات سخت افزاری باشگاه رضایت دارد، گفت: تراکتور یکی از پرامکانات‌ترین تیم‌های ایران بوده و پروژه‌‌هایی برای توسعه زیرساخت‌های باشگاه اجرا می‌شود. تعدادی از بازیکنان تیم در هتل باشگاه مستقر هستند و باشگاه بدنسازی نیز در اختیار بازیکنان و تیم است.

او با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم، گفت: کادر پزشکی تیم نهایت تلاش را برای درمان بازیکنان مصدوم در اسرع وقت انجام می‌دهد و در این راستا بهترین امکانات در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته است.

سهرابی خاطرنشان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه، قدرت و انرژی مضاعفی به تراکتور می‌دهد و امیدوارم با حمایت هواداران و در فضای آرام و به دور از حاشیه، تراکتور موفق خواهد شد.

مدیرعامل تراکتور با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های امید و جوانان تراکتور، گفت: تراکتور از جمله باشگاه‌هایی است که طی سال‌های اخیر به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای کرده است؛ به ‌طوری که بیش از ۹۰ درصد اعضای تیم‌های پایه‌مان، بومی هستند و تیم‌های امید و جوانان‌ تراکتور امسال به نیمه نهایی لیگ برتر راه‌ یافته‌اند و تیم جوانان شانس بالایی برای رسیدن به فینال مسابقات دارد.

سهرابی با طرح این ادعا که باشگاه تراکتور بازیکن‌سازی را به شکل عملی اجرا می‌کند، توضیح داد: این روزها بازیکنانی نظیر علی فتحی، بهزاد سلامی، علی نجفی، سعید ایران‌خواه، مهدی حقیقت، رضا سیف‌ احمدی سعید کریم آذر، حسین علیزاده، ابوالفضل پورشیخ، امیر ابراهیم‌زاده، علی باستانی و ... به عنوان محصولات آکادمی باشگاه در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند و نام‌هایشان به عنوان بازیکنان آینده‌دار فوتبال کشورمان بر سر زبان‌ها افتاده است.

وی با تشکر از محمدرضا زنوزی گفت:: جا دارد از مالک باشگاه به جهت توجه ویژه به تیم‌های پایه تشکر کنم؛ همچنین مدیر آکادمی و مربیان فعال در تیم‌های پایه تراکتور تلاش‌های زیادی می‌کنند که قدردان آنان هستیم. من این نوید را به هواداران ‌می‌دهم که امکانات آکادمی باشگاه را در سال آتی افزایش خواهیم داد.