کادرفنی پیکان برنامه های فشرده ای را برای آماده سازی این تیم در تعطیلات لیگ برتر در نظر گرفته است.

فستیوال بازی‌های دوستانه پیکان قبل از پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان بعد از عملکرد درخشان مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، حالا امیدوار است که بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم نمایش درخشانی داشته باشد.
بر این اساس مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از دیدار با استقلال 3 روز به شاگردانش استراحت داد و تمرینات خودروسازان چند روزی است آغاز شده است. پیکان روز گذشته در یک مصاف تدارکاتی مقابل نفت آبادان به میدان رفت که یک بر صفر به پیروزی رسید.
در فاصله باقیمانده تا تعطیلی مسابقات لیگ هم پیکانی ها برنامه های دشوار و فشرده ای برای آماده سازی دارند. با نظر مجتبی حسینی قرار است چند بازی تدارکاتی دیگر در برنامه پیکانی ها گنجانده شود و همچنین تمرینات این تیم نیز با کمترین تعطیلی و حتی در برخی روز ها دونوبتی دنبال می شود تا با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.
پیکان در لیگ بیست و یکم با ترکیبی کاملا جوان و البته هزینه ای پایین حضور یافته و در کنار این موضوع نتایج بسیار خوبی را هم به دست آورده است. این تیم جوان حالا برای دو مسابقه سخت با پرسپولیس و سپاهان آماده می شود و قطعا حریف سرسختی برای دو تیم بزرگ و مدعی فوتبال ایران به شمار خواهد رفت.