لیونل مسی و دیگر ستاره های پاری سن ژرمن روحیه بالایی پیش از ال کلاسیکوی فرانسه دارند.

مسی و رفقا آماده درخشش در  ال کلاسیکوی فرانسه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم پاری سن ژرمن در مهم ترین بازی فوتبال فرانسه به مصاف المپیک مارسی خواهد رفت. این دیدار در بین هواداران فوتبال این کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به ال کلاسیکوی فرانسه شهرت یافته است. پاری سن ژرمن تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو با 71 امتیاز در هفته سی و یکم با اقتدار در صدر جدول قرار داشته و مارسی با خورخه سامپائولی با 59 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

اما ویدئویی جالب از تمرینات پاری سن ژرمن منتشر شده که نشان از روحیه بالای این تیم پیش از مسابقه برابر مارسی است. بازیکنانی چون لیونل مسی، آنخل دی ماریا، کیلیان امباپه، جیجی دوناروما و سرخیو راموس در این تمرین شرکت کرده اند. بازیکنان مشهور پاری سن ژرمن مسیری طولانی را دست در دست یکدیگر طی کرده و در طی این مسیر توپ را با ضربات متوالی سر به یکدیگر پاس می دهند. به نظر می رسد این تمرین برای افزایش قدرت کنترل توپ و تمرکز ستاره های پاریس برنامه ریزی شده است.

بعد از حذف غیرمنتظره از لیگ قهرمانان اروپا، حالا تمام هدف پاری سن ژرمن معطوف به فتح زودهنگام لیگ فرانسه و برگزاری جشن در پایان فصل برای این موفقیت است. جامی که البته با این همه فوق ستاره، بی تردید هواداران و مدیریت این تیم را راضی نخواهد کرد.