طلایی پوشان اصفهانی برای بازگشت به روند موفقیت باید شکست مقابل التعاون را به دست فراموشی بسپارند.

سپاهان به ظاهری مثل این نیاز دارد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، روز بد سپاهان مقابل التعاون در شرایطی رقم خورد که تقریبا هیچ یک از بازیکنان این تیم نتوانستند نمایشی در خور داشته باشند؛ در همان ابتدا گولسیانی سر خورد تا عزت پورقاز مجبور به خطا شود؛ خطایی که اگر انجام نمی‌شد شاید حتی اگر منجر به گل می‌شد برای سپاهان بهتر بود. 
در خط دروازه هم رشید مظاهری روز خوبی نداشت و یکبار هم با اشتباهی که داشت، می‌توانست منجر به گلی بادآورده برای لوئیس مهاجم التعاون شود. داستان در خط میانی و خط هجومی نیز برای سپاهان که محمدرضا حسینی را به دلیل ده نفره شدن خیلی زود از دست داده بود، بهتر نبود تا شب تلخی در ورزشگاه ملک عبدالله برای سپاهانی‌ها رقم بخورد.
با این حال نتیجه این مسابقه هر چه که باشد، سپاهان همچنان سه بازی دیگر پیش رو دارد و در صورت پیروزی مقابل التعاون می‌تواند به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشد. این مربی و شاگردانش حالا باید از نظر روحی خودشان را برای سه بازی باقی مانده ریکاوری کنند و در تمرین به جای چهره‌های عبوس و ناراحت، به چهره‌ای خندان بدل کنند؛ مانند خنده امیدوارکننده‌ای که در آخرین تمرین سپاهان در چهره دانیال اسماعیلی‌فر دیده می‌شود.