سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول رویای این تیم را فتح چهارگانه در پایان فصل توصیف کرد.

سادیو مانه: ما سنگربان سیتی را مجبور به اشتباه کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی با برتری 2-3 مقابل سیتی راهی فینال جام حذفی شد که سادیو مانه مانند سال های اخیر برابر این تیم فوق العاده ظاهر شده و دو بار دروازه سیتیزن ها را باز کند. سادیو مانه، ستاره آماده و سنگالی مرسی سایدی ها از سیتی به عنوان بهترین تیم فعلی جهان فوتبال نام برده و مدعی شد این پیروزی برای لیورپول اهمیت زیادی داشته است.

سادیو مانه گفت: "ما خیلی خوب شروع کردیم و همه بازیکنان لیورپول آماده بودند. در صحنه گل اول من دروازه بان سیتی اشتباه کرد، اما فکر می کنم مهم نبود چه کسی در ترکیب ثابت حریف قرار می گیرد و ما او را مجبور به انجام آن اشتباه کردیم. این سبک بازی ما است و فکر می کنم همین موضوع سرنوشت مسابقه را رقم زد. در نیمه اول فوق العاده ظاهر شدیم، اما شرایط در دقایقی از بازی برای ما دشوار شده بود، پس باید قدرت و اتحاد فراوانی از خود نشان می دادیم.

ما با یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کردیم و این برتری برای لیورپول خاص بود. پیروزی در چنین مسابقاتی به خصوص در نیمه نهایی یک پیروزی بزرگ و مهم محسوب می شود. خیلی خوب شروع کردیم و سیتی را تحت فشار قرار دادیم. خیلی خوشحالم که دو گل برای تیم زدم و عملکرد ما فوق العاده بود. منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست و ما می خواهیم بهترین تیم جهان باشیم. فتح چهارگانه رویای ماست و ما برای این هدف تا پایان فصل مبارزه خواهیم کرد. در نهایت خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد. ما در دقایق پایانی کار را برای خودمان بسیار سخت کردیم و فرصت هایی داشتیم که کار را تمام کنیم."