ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول تاکید کرد که صعود به فینال جام حذفی هدف اصلی این تیم بوده است.

فن‌دایک: نیمه اول مقابل سیتی فوق‌العاده ظاهر شدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در همان نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی سه بار به گل رسید و علیرغم دریافت دو گل در 45 دقیقه دوم، در نهایت موفق شد به فینال جام حذفی راه یابد. ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول به تمجید از عملکرد این تیم در این مسابقه پرداخته و البته تقابل با ویارئال در لیگ قهرمانان را دشوار توصیف کرد.

ویرژیل فن دایک گفت: "سعی می کنیم در تمامی مسابقات پیش رو تا پایان فصل برنده باشیم. فتح چهارگانه تقریبا غیرممکن است، اما ما فقط روی بازی پیش رو تمرکز می کنیم. در نیمه اول دیدار مقابل سیتی فوق العاده ظاهر شدیم، رفتن به فینال جام حذفی هدف اصلی لیورپول بود و ما در نهایت این کار را انجام دادیم. ما فتح عناوین قهرمانی متعدد را اتفاقی قطعی و مسلم نمی دانیم. 

ما فقط سعی می کنیم از این شرایط لذت ببریم و امیدوارم هواداران لیورپول نیز چنین حسی داشته باشند. جام حذفی تنها جامی است که این گروه از بازیکنان لیورپول موفق به فتح آن نشده اند. رسیدن این هدف سخت خواهد بود، اما حالا باید ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

درخشش اخیر ابراهیما کوناته؟ او در بازی های اخیر بسیار تاثیرگذار عمل کرده است. کوناته هر روز سخت تلاش می‌کند و ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارد. او هنوز خیلی جوان است، اما کیفیت کوناته در این مقطع فوق‌العاده است. آینده روشن است و همه باید این کیفیت تیمی را مورد ستایش قرار دهند.

تقابل با ویارئال در لیگ قهرمانان؟ قطعا دیدار خیلی سخت است. خط هافبک ویارئال نقشی کلیدی در بازی خواهد داشت و دانجوما خیلی خوب کار می کند. ما باید برای بازی با ویارئال آماده باشیم."