شب گذشته در جریان مصاف اتفاق جنجالی رخ داد که باعث شد تا بولونیایی ها یک پیروزی مهم را از دست بدهند.

یک کارت قرمز اما خیلی خیلی پررنگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مصاف‌های حساس هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، شب گذشته یوونتوس در خانه پذیرای بولونیا بود و گلزنی مارکو آرناتوویچ در ابتدای نیمه‌ی دوم باعث شد تا شاگردان آلگری در آستانه‌ی تحمل یک شکست غیرمنتظره در خانه باشند.

اما عجیب‌ترین اتفاق مسابقه در دقیقه 84 رخ داد که باعث شد تا یوونتوسی‌ها صاحب فرصتی ایده‌آل برای تغییر نتیجه شوند؛ جایی که آداما سومائورو بازیکن تیم فوتبال بولونیا با تصمیم خوان لوکا ساکی داور مسابقه به دلیل خطای در موقعیتی ویژه به روی آلوارو موراتا از زمین مسابقه اخراج شد.

اخراج سومائورو با اعتراض شدید گری مدل همراه شد و هافبک شیلیایی بولونیا معتقد بود که داور مسابقه به اشتباه از کارت قرمز خود استفاده کرده که اعتراضات مدل باعث شد تا ابتدا کارت زرد و سپس کارت قرمز نصیب کاپیتان بولونیایی‌ها شود تا ساکی در فاصله‌ی 13 ثانیه دو بار از کارت قرمز خود استفاده کند.

نحوه‌ی برخورد داور ایتالیایی با کاپیتان بولونیا از شب گذشته سوژه رسانه‌ها شده است، جایی که خوان لوکا ساکی با عصبانیتی شدید نسبت به اعتراضات مدل موضع‌گیری داشته و به او اخطار نشان می‌دهد.

گفتنی است که اخراج دو بازیکن بولونیا در دقیقه 84 باعث شد تا حملات یوونتوس تشدید پیدا کند و سرانجام آن‌ها توانستند دروازه‌ی حریف 9 نفره خود را در دقیقه 90+5 توسط دوژان ولاهوویچ باز کنند.