بارسلونا به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی برابر فرانکفورت، از سوی یوفا جریمه خواهد شد.

جریمه سنگین یوفا در انتظار باشگاه بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به بازی پنجشنبه شب بارسا و آینتراخت همچنان ادامه دارد. بارسا در شرایطی میزبان تیم آلمانی بود که تنها 5 هزار نفر از هواداران میهمان مجو ورود به نوکمپ را داشتند و طبق قوانین یوفا تنها به این تعدا هوادار بلیت تعلق گرفته بود اما بارسا تصورش را هم نمی کرد که بیش از 20 هزار نفر از اعضای رسمی باشگاه، بلیت خود را در بازار سیاه به دوست داران آینتراخت فروخته باشند تا جو ورزشگاه کاملا به سود میهمان شود. 

بارسا که بازی رفت را 1-1 مساوی کرده بود در زمین خود و در ورزشگاهی که بسیاری از سکوهایش سفیدپوش بود، 2-3 شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت. سران بارسا به شدت از این اتفاق خشمگین هستند و بلافاصله نیز قانونی تصویب شد که از این پس در بازی های اروپایی، هیچ بلیتی قابل فروش توسط اعضا نباشد.

یوفا اتفاقات رخ داده را تحت بررسی دارد و طبق ادعای اسپورت، به زودی بارسا را جریمه خواهد کرد. جریمه ای که قرار است سنگین باشد و احتمال برگزاری یک بازی یا بیشتر بدون تماشاگر در نوکمپ متصور است. در واقع علاوه بر جریمه مالی، بارسا احتمالا در یک یا تعداد بیشتری از بازی های اروپایی فصل بعد خود نمی تواند از حضور هوادارانش بهره ببرد. پرونده ای در این زمینه تشکیل شده و به زودی حکمش اعلام خواهد شد.