تماشاگران آلومینیوم اراک در دو ساعت تمام بلیت در نظر گرفته شده برای دیدار نیمه نهائی جام حذفی را خریداری کردند.

پایان بلیت فروشی بازی آلومینیوم در ۲ ساعت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که طی دو سال اخیر از حضور تماشاگران خود در بازی‌های خانگی محروم بود، امروز دوشنبه در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر تماشاگرانش را در کنار خود خواهد داشت و امیدوار است در حضور هواداران اراکی به بازی فینال راه پیدا کند.

بلیت فروشی اینترنتی بازی تیم‌های آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه آغاز شد که طی کمتر از دو ساعت تمام ظرفیت در نظر گرفته(۳۰ درصد ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک) تکمیل و تماشاگران آلومینیوم استقبال جالب توجهی از خرید بلیت داشتند.

باشگاه آلومینیوم اراک از تماشاگرانش درخواست کرده بدون تهیه بلیت در مقابل ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک حضور پیدا نکنند تا ورود هواداران به استادیوم تسریع یابد و این تیم بتواند تمام تماشاگرانش را در لحظه شروع مسابقه در کنارش داشته باشد.

همچنین روز یکشنبه در بازدید نهایی نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی و طبق درخواست مدیر کل ورزش و جوانان این استان مشکلات عدیده ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) برطرف شد تا این تیم مشکلی برای میزبانی در حضور تماشاگرانش برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی نداشته باشد.

خاموشی اسکوربورد، قطعی کنتور و تعمیرات تاسیسات بخشی از معایب ورزشگاه بود که طی روزهای اخیر برطرف و موجب شد بازی روز دوشنبه آلومینیوم مقابل خلیج فارس ماهشهر با حضور تماشاگران برگزار شود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های آلومینیوم و خلیج فارس بندر ماهشهر از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود.