نساجی این فصل و تا به این جای کار دو کاپیتان داشت. یکی حامد شیری که سال هاست در نساجی توپ می زند و بازوبند را به بازو می بندد و دیگری مسعود شجاعی که این فصل به اردوی تیم ملحق شده است.

دو کاپیتان در یک تیم؛ تلاش برای جام مشترک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بعد از ملحق شدن مسعود شجاعی به اردوی تیم نساجی حامد شیری داوطلبانه بازوبند کاپیتانی تیم را به او تقدیم کرد. بازیکنی که همراهی تیم ملی در 4 دوره از جام ملت ها و 3 دوره جام جهانی را در کارنامه دارد. این فصل در بازی های متعددی هم نساجی با کاپیتانی حامد شیری به میدان آمد که یکی از این بازی ها دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی بود؛ در مسابقه ای که مسعود شجاعی به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود.

می گویند دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند اما کاپیتانی مشترک حامد شیری و مسعود شجاعی این فصل در نساجی هیچ حاشیه ای برای ساکت الهامی  و تیمش به همراه نداشته است و حتی موجب دوستی بیشتر این دو بازیکن هم شده است. دو بازیکنی که البته متواضع هستند و تلاش می کنند به همراه تیم مازنی در سال های پایانی دوران بازیگری به یک افتخار بزرگ دست پیدا کنند؛ قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور. مازنی ها برای رسیدن به این خواسته مسیر سختی را تجربه کردند. آنها در دو بازی قبلی از سد تیم های گل گهر و استقلال گذشتند که هر دو برای قهرمانی در این بازی ها نقشه کشیده بودند. در ادامه هم مسیر برای حامد شیری و مسعود شجاعی و دوستان سخت خواهد بود چرا که فردا شب مصاف با مس کرمان را تجربه خواهند کرد. تیمی که از هم اکنون می توان آن را لیگ برتری به حساب آورد و در بازی قبلی فولاد قهرمان سوپر جام را حذف کرد. نساجی در صورت عبور از این مسیر در بازی نهایی با یکی از دو تیم آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر روبرو خواهد شد. آلومینیوم که بعد از شکست پرسپولیس به طور حتم داعیه قهرمانی در جام حذفی را دارد و از سویی تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر هم با حذف سه تیم لیگ برتری نشان داده که با شایستگی این مسیر را طی کرده است.

و اما این سوال پیش می آید در صورت قهرمانی نساجی کدام یک از این دو کاپیتان جام را بر بالای سر خواهند برد؟ مسعود شجاعی این تجربه را در تراکتور داشته است. آنها در دیدار نهایی که اتفاقا ساکت الهامی سرمربی تراکتور بود استقلال را 3-2 شکست دادند و در استادیوم امام رضای مشهد جام را بالای سر بردند. اگر نساجی قهرمان جام حذفی شود احتمالا مسعود شجاعی و حامد شیری مشترکا جام را  بالای سر خواهند برد. و شاید هم مسعود به خاطر تجربه این فرصت را در اختیار حامد شیری قرار دهد تا با تیم استانش برای اولین بار قهرمانی در جام حذفی را به همراه هم تجربه کنند.