روزنامه الریاضیة عربستان از انگیزه‌های بالای سپاهان و محرم نویدکیا برای جبران شکست برابر التعاون خبر داد.

گزارش الریاضیة از انگیزه سپاهان برای انتقام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اخراج زودهنگام عزت الله پورقاز در همان دقیقه دهم دیدار برابر التعاون منجر به 10 نفره شدن سپاهان گردید و همین مسئله زمینه ساز شکست سنگین سه بر صفر شاگردان نویدکیا مقابل میزبان این گروه شد.

حالا امشب و در آغاز دور برگشت این پیکارها، سپاهان باید مجددا مقابل نماینده عربستان قرار بگیرد. تیمی که در لیگ حرفه ای این کشور وضعیت خوبی ندارد و برای بقا و فرار از سقوط می جنگد اما در حال حاضر صدرنشین گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

روزنامه الریاضیة عربستان نیز با اشاره به دیدار حساس دو تیم نوشت که نماینده سعودی ها امیدوار است تا برتری خود مقابل سپاهان را تکرار کرده و یک گام دیگر به صعود از گروه امیدوار شود.

الریاضیة با اشاره به حضور ستاره های خارجی در ترکیب التعاون نوشت: جان فن دن بروم سرمربی هلندی التعاون برای دیدار امشب از میان بازیکنان خارجی خود شامل تاوامبای کامرونی، زی لوئیس کیپ وردی، آلوارو اسپانیایی، مصطفی فتحی مصری و لویندامای کنگویی سه نفر را در لیست دیدار امشب قرار خواهد داد تا از آنها برابر سپاهان استفاده کند.

الریاضیة در ادامه از انگیزه بالای زردپوشان اصفهانی برای جبران شکست دور از انتظار دیدار رفت خبر داده و نوشته است: از سوی دیگر تیم ایرانی در آرزوی انتقام و پیروزی مقابل تیم التعاون است تا به تعقیب تیم های صدرنشین و نایب قهرمان گروه ادامه دهد.

این روزنامه با اشاره به حضور تنها یک بازیکن خارجی در ترکیب اصفهانی ها نوشته است: محرم نویدکیا سرمربی سپاهان امیدوار است که در دیدار امشب نتیجه مثبتی کسب کند اما او باید بازی را تنها با یک بازیکن خارجی انجام دهد. گیورگی گولیسانی گرجستانی که در پست مدافع وسط بازی می کند، تنها بازیکن خارجی سپاهان است که البته او در این بازی هم‌تیمی‌اش عزت الله پورقاز را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی در کنار خود نمی بیند.