حضور جلال‌الدین علی‌محمدی پس از سوت پایان دیدار سپاهان و هوادار مقابل رختکن تیم میزبان از نکات جالب توجه این مسابقه بود.

دلجویی کاپیتان سپاهان از رضا عنایتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تساوی سپاهان در تهران مقابل هوادار برای شاگردان محرم نویدکیا خیلی تفاوتی با شکست نداشت و به همین دلیل بود که هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می‌شدیم، عجله و اضطراب بازیکنان این تیم برای به ثمر رساندن گل برتری تمام می‌شد.

با شروع نیمه دوم یکی از اتفاقات مهم مسابقه که چند دقیقه‌ای بازی را متوقف کرد، مصدومیت مهرداد بشاگردی بود که سبب شد این بازیکن سرانجام در دقیقه 67 جای خود را به مسلم حق شناس بدهد.

در همین حین توقف مسابقه در چند صحنه دیگر، بازیکنان سپاهان را نسبت به صداقت بازیکنان تیم حریف که با تمام وجود برای کسب حداقل یک امتیاز تلاش می‌کردند، بدبین کرده بود و در یک صحنه وقتی مسلم حق‌شناس به‌عنوان جانشین مهرداد بشاگردی روی زمین افتاد و درخواست مداوا کرد، این موضوع با اعتراض جلال علی‌محمدی روبه‌رو شد که او هم در دقیقه 62 وارد زمین شده بود.

این موضع علی‌محمدی که با ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را هم بسته بود، با خشم رضا عنایتی همراه شد و این مربی که معتقد بود بازیکنانش در برخوردها بزرگ‌نمایی نمی‌کنند، نسبت به رفتار بازیکن سپاهان معترض شد و حتی رو به نیمکت تیم سپاهان کرد و از بزرگترهای تیم خواست تا به بازیکن تیمشان تذکر بدهند.

این بخشی از حواشی پیش آمده میان عنایتی و علی محمدی در جریان دیدار سپاهان و هوادار بود که در پایان مسابقه با حضور کاپیتان طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل رختکن تیم میزبان برای عذرخواهی به پایان رسید.