احمد مخادمه داور اردنی مصاف التعاون و سپاهان می‌توانست در وقت‌های تلف شده نیمه اول مدافع تیم میزبان را اخراج کند ولی ترجیح داد چنین تصمیمی نگیرد.

التماس سپاهانی‌ها به   مخادمه برای اخراج(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، بخش عمده‌ای از شکست سه بر صفر شاگردان محرم نویدکیا در دیدار رفت برابر التعاون به دلیل اخراج عزت پورقاز در دقیقه ١٠ اتفاق افتاد و مانینگ چینی بدون در نظر گرفتن هیچ‌گونه محافظه‌کاری بلافاصله پس از خطای مدافع سپاهان کارت قرمز را از جیبش بیرون کشید و مقابل چشمان حیرت زده پورقاز گرفت. 

جالب اینکه چند روز بعد در مصاف برگشت سپاهان و التعاون که اینبار با قضاوت احمد مخادمه اردنی برگزار شد، شاهد اتفاق کاملا مشابهی پشت محوطه جریمه تیم مشکی‌پوش التعاون بودیم و محمدرضا حسینی که توانسته بود آخرین مدافع تیم میزبان را با یک دریبل سرپای دیدنی از پیش رو بردارد، با او زانو به زانوی سختی داشت تا نتواند پیشروی کند و با دروازه‌بان تک به تک شود. 

پس از این برخورد سنگین که درنهایت منجر به مصدومیت حسینی و خروج او از زمین مسابقه شد، مخادمه که نشان می‌داد در حال رسیدگی به وضعیت دو بازیکن است، توجهی به درخواست بازیکنان سپاهان و به ویژه فرشاد احمدزاده و گولسیانی که احتمالا به اخراج پورقاز در بازی قبلی در موقعیتی مشابه اشاره می‌کردند، نداشت و پس از چند ثانیه برای جریمه بازیکن خاطی به استفاده از کارت زرد بسنده کرد. 

دیدار برگشت سپاهان و التعاون در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما اگر داور اردنی مسابقه که سابقه تصمیمات بحث‌برانگیز دیگری نیز مقابل نماینده‌های ایران نظیر پرسپولیس دارد، مشابه تصمیم مانینگ داور دیدار رفت دو تیم را تکرار می‌کرد، احتمالا در نیمه دوم سپاهانی‌ها کار راحت‌تری برای کسب سه امتیاز این مسابقه سرنوشت‌ساز داشتند. 

این رخدادی مهم در مسابقه بود که کنفرانس خبری مسابقه را هم تحت تاثیر قرار داد و واکنش جالب توجه محرم نویدکیا را به همراه داشت. در این لحظه وقتی خبرنگاری از نویدکیا در مورد عملکرد داور داوری پرسید، سرمربی سپاهان که نشان داده هیچ‌وقت دوست ندارد درباره عملکرد داوری صحبت کند، با اشاره به مشابه بودن صحنه رخ داده با تصمیمی که داور در مورد پورقاز گرفته بود، مردد و دودل ماند و در حالی که به نظر می‌رسید خیلی دوست داشت در رابطه با دلیل عدم اخراج بازیکن التعاون صحبت کند، پس از چند ثانیه مکث تاکید کرد که نمی‌داند در مورد داوری چه بگوید. 

طلایی‌پوشان اصفهانی با یک امتیازی که شب گذشته کسب کردند، رتبه سوم گروه را از آن خودشان کردند، ولی دیگر سرنوشت صعود دست آنها نیست و باید منتظر اما و اگرهای زیادی برای رسیدن به مرحله حذفی باشند.