برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو یک اتهام بی اساس را علیه گرت بیل مطرح کرده است.

رفع اتهام از گرت بیل؛  ستاره ولزی در رختکن بود(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو شب پیش در یک بازی حساس در سانچز پیسخوان به مصاف سویا رفت و در دیداری که نیمه اول آن را با شکست دو گله پشت سر گذاشته بود، نهایتاً یک بازگشت دیگر را رقم زد و موفق شد با نتیجه 3-2 به پیروزی دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد شاگردان کارلو آنچلوتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر شوند.

مانند چند دیدار قبلی رئال مادرید، در بازی برابر سویا نیز گرت بیل فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. ستاره ولزی چندی پیش به شکل کامل از بند مصدومیت رهایی یافته اما به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس یعنی کارلو آنچلوتی علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن ندارد.

بعد از پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل سویا جشن جالبی در رختکن این تیم برپا شد که این باشگاه در صفحات اجتماعی خود ویدئوی آن را نیز به اشتراک گذاشت. با این حال در برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو ادعا شد که گرت بیل در رختکن رئال مادرید حضور نداشته و در یک اتاق دیگر بوده است.

با این حال پس از این ادعا تصاویری در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد ستاره ولزی در رختکن حاضر بوده و خبر ال‌چرینگیتو مبنی بر حضور این بازیکن در یک اتاق دیگر دروغ بوده است.