ورود اریک تن هاخ به رختکن یونایتد می تواند منجر به تمدید قرارداد پل پوگبا با این باشگاه شود.

ماموریت سرمربی جدید یونایتد؛ توافق با پوگبا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پل پوگبا در ماه ژوئن و در موعد پایان قرارداد خود با منچستریونایتد، بعد از شش سال استادیوم اولدترافورد را ترک می کند. مذاکرات طولانی در مورد تمدید قرارداد این بازیکن به توافق منجر نشد و نتایج نه چندان خوب یونایتد در ماه های اخیر و عدم راهیابی احتمالی به لیگ قهرمانان اروپا، این ستاره فرانسوی را مجاب به جدایی برای دومین بار از این تیم کرده است. پل پوگبا دیشب در دقایق ابتدایی دیدار مقابل لیورپول مصدوم و تعویض شد و برخی این مسابقه را آخرین حضور او در لباس یونایتد توصیف کردند.

اما اسکای دویچلند امروز در گزارشی مدعی شد اریک تن هاخ، سرمربی احتمالی یونایتد ممکن است پیشنهاد جدیدی به این بازیکن فرانسوی ارائه کرده و او را راضی به تمدید قرارداد کند. در حقیقت تصمیم نهایی در مورد آینده پل پوگبا به تن هاخ سرمربی واگذار خواهد شد و مدیران یونایتد در این رابطه دست سرمربی جدید باشگاه را باز گذاشته اند. 

این سرمربی هلندی می تواند پل پوگبا را در مورد پروژه جدید باشگاه مطلع ساخته و او را متقاعد به تمدید قرارداد با منچستریونایتد کند. اگر یونایتد پیشنهاد مناسبی از نظر مالی ارائه دهد، ممکن است پل پوگبا علیرغم عدم علاقه مدیر برنامه خود مینو رایولا، دست به تمدید قرارداد با شیاطین سرخ زده و یکی از بازیکنان مهم پروژه بازسازی یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ لقب گیرد. در غیر این صورت احتمالا یکی از دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس مقصد بعدی این هافبک فرانسوی خواهند بود.