سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید شرایط بازیکنان این تیم بسیار خوب است و آنها با تمرکز و انگیزه بالا در انتظار دیدار دشوار برابر پاختاکور هستند.

نویدکیا: پاختاکور آخرین  شانس مان برای صعود است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف با پاختاکور که شب آینده از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: ما در بازی رفت هم مقابل پاختاکور بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم و سخت. فکر می‌کنم تمام بازی‌های این گروه سخت بوده است. فردا هم بازی بسیار سخت و سرنوشت‌سازی داریم. واقع بینانه آخرین شانس ماست و باید تا آنجایی که می‌شود از شانس‌مان استفاده کنیم. این را هم می‌دانیم که پاختاکور فوق العاده تیم خوب و خطرناکی است و نمی‌توان چون بازی اول را بردیم، راحت درباره این مسابقه صحبت کنیم. باید منطقی فوتبال بازی کنیم و با اعتماد به نفس و تمرکز بالا از آخرین شانس‌مان استفاده کنیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تیم قابل احترام پاختاکور داشته باشیم.

سروش رفیعی به همراه محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از مصاف برابر پاختاکور در چارچوب دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود.

سوال بعدی از محرم نویدکیا در رابطه با محرومان و مصدوم این تیم در مصاف شب آینده بود و او در واکنش به این سوال گفت: خدا را شکر مصدوم و محرومی نداریم. تمام بچه‌ها هم سرحال هستند. فقط سعی کردیم یک مقدار با بچه‌ها صحبت کنیم. نمی‌خواهم بگویم خیلی ایده‌آل است ولی واقعا بچه‌ها تمرکز بالایی دارند. واقعیت این است که شانس آخرمان است و بچه‌ها می‌خواهند از این شانس نهایت استفاده را ببرند.این برد باعث می شود که به بازی آخر امیدوار بشویم و بازی بهتری انجام بدهیم. همه بازیکنان خوب هستند و مشکل خاصی نیست. 

سوال دوم را خبرنگاری عرب زبان از محرم نویدکیا درباره شرایط خط تهاجمی سپاهان پرسید و اینکه آیا شهریار مغانلو به واسطه عملکرد خوبی که داشته، از ابتدا بازی خواهد کرد که سرمربی سپاهان به این سوال اینطور پاسخ داد: امروز باید تمرین کنیم و وضعیت جسمانی بازیکنان را ببینیم تا ترکیب را انتخاب کنیم. تا الان همه بازیکنان سعی کردند بهترین کیفیت‌شان را نشان دهند. درست است نتایج آنطور که انتظار داشتیم جلو نمی‌رود ولی بچه‌ها با تمام وجودشان برای تیم بازی کردند و سعی کردند تا آخرین لحظه بازی وظایف تاکتیکی‌شان را اجرا کنند. همه شرایط خوبی دارند و می‌توانند از ابتدا در زمین حاضر شوند.

نویدکیا در پاسخ به سوال پایانی که پاختاکور با فشار کمی وارد زمین خواهد شد و آیا این سبک از بازی می‌تواند برای سپاهان مشکل‌ساز شود یا خیر که او به این سوال اینطور پاسخ داد: پاختاکور تیم خیلی خوبی است و در 2 بازی قبلی‌شان که شکست خورده‌اند، بدشانسی آورده‌اند. پاختاکور تیم فوق‌العاده خطرناکی است که می‌تواند موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کند.  ما به این بازی، به عنوان یک بازی معمولی نگاه نمی‌کنیم. می‌دانیم این بازی سرنوشت‌ساز است و باید برای همین با برنامه و تمرکز وارد زمین شویم.