چلسی در دیداری که جورجینیو یک ضربه پنالتی را از دست داد با یک گل مقابل وستهام به پیروزی رسید.

چلسی ۱-۰ وستهام؛ بخت با جورجینیو یار بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج میزبان وستهام بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت.

در نیمه اول کار کاملاً آرام دنبال شد و دو تیم و مخصوصا چلسی با وجود موقعیت‌های نصفه و نیمه که روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند در امر گلزنی ناکام بودند.

نهایتاً در نیمه اول بازی هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه تقریباً سرد و کسل کننده با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. 

چلسی در نیمه دوم شروعی هجومی داشت و می‌توانست توسط انگولو کانته به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این ستاره فرانسوی با واکنش خوب دروازه‌بان وستهام یعنی فابیانسکی روبرو شد.

چند دقیقه بعد این تیم ورنر بود که می توانست گل اول چلسی را به ثمر رساند اما حاضر به بی‌دقت این ستاره آلمانی به بیرون رفت تا آبی‌ها یک موقعیت خوب دیگر را از دست داده باشند.

این پایان فرصت سوزی های ستاره آلمانی نبود چرا که تیمو ورنر چند دقیقه بعد باز هم یک موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد. یک بار دیگر ضربه ورنر توسط فابیانسکی مهار شد تا قفل دروازه وستهام همچنان بسته باقی بماند.

چلسی به حملات خود ادامه داد و نهایتاً در دقیقه 86 به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای کریگ داسون روی روملو لوکاکو علاوه بر این که باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد اخراج بازیکن وستهام از زمین را هم رقم زد. جورجینیو پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط فابیانسکی مهار شد. 

چلسی ناامیده نشد و همچنان به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 90 به گل برتری دست یافت. پاس زیبای مارکوس آلونسو به کریستین پولیسیچ رسید و این ستاره آمریکایی نیز با یک ضربه عالی دروازه وستهام را باز کرد تا بازی با نتیجه 1-0 به پایان برسد.