آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت

آیت‌الله مکارم ارتحال همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این پیام آمده است: حضرت آیت‌الله جوادی آملی دامت برکاته درگذشت بانوی محترمه، متعلقه مکرمه، مایه تاسف گردید.

پیام می‌افزاید: اینجانب این ضایعه مولمه را به حضرتعالی، فرزندان محترم و آن بیت شریف تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره، رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و دیگر بازماندگان صبر و اجر فراوان مسالت می‌نمایم.

مدیر حوزه‌های علمیه نیز با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله جوادی آملی را تسلیت گفت.

در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی آمده است: 

ضمن آرزوی صحت و سلامت و طول عمر برای حضرتعالی، فقدان بانوی صالحه همسر گرامی تان را به حضرتعالی، بیت مکرم و بستگان ارجمند تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن بانوی مومنه، علو درجات و مغفرت بی‌پایان و برای آن استاد والامقام و بازماندگان، صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار مسالت می نمایم.

حاجیه خانم بانو سکینه روحی، همسر حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید، عصر امروز دارفانی را وداع گفت. 

دفتر آیت الله جوادی آملی در اطلاعیه‌ای آورده است: پیکر آن فقیده سعیده، عصر پنجم اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۶ بعد از طواف مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه و نماز بر پیکر آن مرحومه توسط آیت‌الله جوادی آملی در حرم مطهر، در گلزار شهدا تشییع و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

اطلاعیه حاکیست: همچنین مراسم بزرگداشت و ترحیم آن مرحومه فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در محل مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.