معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز تمامی مرزهای کشور با پیشرفته‌ترین دوربین‌های بومی پایش می‌شود و تمامی رویدادها تحت کنترل است

امیر شاکری: مرزهای کشور با پیشرفته‌ترین دوربین‌های بومی پایش می‌‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز تمامی مرزهای کشور با پیشرفته‌ترین دوربین‌های بومی پایش می‌شود و تمامی رویدادها تحت کنترل است.

امیر سرتیپ دوم شاکری، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ستاد مرزبانی گفت: امروز نیروهای مسلح در هر رده‌ای نیاز به هم‌افزایی و تبادل اطلاعات دارند، نیروی زمینی ارتش در این عرصه با تعامل و همفکری متخصصان دیگر یگان‌ها توانسته است به دستاوردهای خوبی برسد.

وی ادامه داد: هم‌افزایی، برقراری تبادلات و تعاملات با سایر رده‌های نیروهای مسلح موجب انتقال تجربیات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرکز فرماندهی و کنترل ستاد از اهمیت بالایی در پایش مناطق مرزی برخوردار است، اظهار داشت: امروز تمامی مرزهای کشور با پیشرفته‌ترین دوربین‌های بومی پایش می‌شود و تمامی رویدادها تحت کنترل است.